Browsing by Author Koçoğlu, Duygu

Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Büyük sanayi kuruluşlarının büyüme stratejilerinin BAHS ile değerlendirilmesi: Denizli örneğiKoçoğlu, Duygu 
2022Charging plastic bags within the demarketing: measuring the environmental attitude and environmental behaviour in Denizli: a structural equality modelAkyildiz, Bahar; Kocoglu, Duygu 
2017Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var Mıdır?Aksoy, Tuğçe; Kalburan, Çetin ; Koçoğlu, Duygu ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2015Erkek egemen ailede erkek tüketicinin satın alma sürecindeki yaklaşımıKoçoğlu, Duygu ; Haşıloğlu, S. Burak; Aksoy, Tuğçe
2015Ev hanımı ve çalışan kadınların hedonik-faydacı tüketim davranışlarının değerlendirilmesine yönelik bir araştırmaKoçoğlu, Duygu ; Yılmaz, Mustafa Atahan 
2015Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ve Hizmet Kalitesinin Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi: Pamukkale Üniversitesi Spor Merkezi ÖrneğiKaçaroğlu, Mustafa Onur 
2016İhracat pazarlama faaliyetlerinde pazarlama karması adaptasyonu ve Denizli tekstil sektöründe bir araştırmaKoçoğlu, Duygu ; Sarıtas, Emel 
2016İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONU VE DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMAKoçoğlu, Duygu ; Sarıtas, Emel 
2011İletilerek yayılan e-postalar üzerine pazarlama literatürden bazı önerilerKoçoğlu, Duygu ; Bardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2010İnternetin işletmelerin pazarlama faaliyetleri üzerine etkileri: Denizli doğal taş ve mermer sektöründe bir araştırmaÖzcan, Sami Ozan
2009İşletme alanındaki tutum ölçekli çalışmalarda cevaplama tarzı İle demografik değişkenler arasındaki ilişkiyi tespite yönelik bir araştırmaBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Barutçu, Süleyman ; Koçoğlu, Duygu 
Jan-2018İşletmelerde yeni mamul geliştirme süreci ve hızlı tüketim ürünleri sektöründe bir uygulamaArslan, Can
2010İŞLETMELERİN İNTERNET PAZARLAMA FAALİYETLERİ: DOĞAL TAŞ VE MERMER SANAYİNDE BİR ARAŞTIRMAKoçoğlu, Duygu ; Özcan, Sami Ozan
2023Karanlık üçlü kişilik özellikleri ve tüketici satın alma karar verme tarzlarının sosyal medya bağımlılığı ile tüketici katılımı arasındaki rolüAkyıldız, Bahar
Jan-2021Konaklama işletmelerinde hizmet inovasyonu ve bir uygulamaSoysal, Ayşe Nur
2023Para Tutumu, Sosyal Paylaşım Sitelerinin Kullanımı ve Online Kompulsif Satın Alma DavranışıKalburan, Çetin ; AKYILDIZ, Bahar; KOÇOĞLU, Duygu 
Mar-2018Retro pazarlamada nostalji eğilimi: Denizli’de bir araştırmaÖzdemir, Yağmur
2018Sağlık İşletmelerinde Müşteri Odaklı Pazarlama Anlayışı İle Hizmet Kalite Algısı Arasındaki İlişki; Bir Hastane ÖrneğiKoçoğlu, Duygu ; Soysal, Ayşe Nur
2025Satış personeline uygulanan satış hedefi baskısının iş tatmin düzeyine etkisiİçes, Melike
2024Teknolojik yatkınlık ve değerlerle genişletilmiş yapay zekâ temelli ürünlerin teknoloji kabul modeline uyarlanması ve kültürel farklılıkların kıyaslanmasıAksoy Erkatrancı, Tuğçe