05.02. Public Relations and Promotion

Organization name
05.02. Public Relations and Promotion
Director
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 41-60 of 83 (Search time: 0.031 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
412020Kitle iletişim araçlarının standart içerikleri ekseninde oluşan tek tip bireylerFiliz, Hacer 
422020Kitle İletişim Araçlarının Hedonizm Ekseninde Günlük Yaşam İçerisindeki Kullanım AlanlarıFiliz, Hacer 
432017KUŞAKLAR VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: KUŞAKLARIN DİJİTAL PAZARLAMA UNSURLARINA YÖNELİK TUTUMU*Sarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
42021Manipülasyonun mantık boyutu: Aklı çelmekÇalışkan, Osman 
52021Manipülatif iletişimi dengeleyen bir faktör olarak yeni̇ retorik yaklaşımıÇalışkan, Osman 
62018Marka Estetiği: Kuramsal Bir ÇerçeveAkgün, Ali Alper 
72019Marka Göstergelerinin Marka Estetiği Bağlamında Yeniden İncelenmesiAkgün, Ali Alper 
82023Marka Güven Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıAkgün, Ali Alper ; Sarıtas, Emel 
92016Marketing and competition law in the perspective of Turkish competition authority cases.Kortunay, Nevin 
102016Measuring Internet Service Quality of E Commerce Web Sites by Using E S Qual in TurkeyNevin Kortunay 
112021Medya manipülasyonuna karşı eleştirel düşünmeÇalışkan, Osman 
122024Müşteri ile bağ kurma çerçevesinde web sitesi hizmet belirleyicilerinin değerlendirilmesiSarıtaş, Emel 
132020Negatif kampanyalarda “kötü” ve “yanlış”ın retoriksel iknadaki rolüÇalışkan, Osman 
142019A New Brand Manifestations Inventory For Applications Of Brand AestheticsAkgün, Ali Alper 
152008A New Market For Global Retailers Transition Economies in EuropeÖzdemir, Şefika; Kortunay, Nevin 
162020Öğretimde dijital dönüşüm ve öğrencilerin çevrimiçi öğrenmeye hazır bulunuşluğu: Pandemi döneminde Pamukkale Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırmaSarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
172010Pazarlamada Uygulanan Rekabet Stratejilerinin Rekabet Hukuku Açısından DeğerlendirilmesiKortunay, Nevin 
182019Politik Argümantasyonun Temellendirilmesinde Ortak Kanaatlere Başvurma: Cumhur İttifakı Argümanlarına Yönelik Bir İncelemÇalışkan, Osman 
192024Redesigning a fair using the six thinking hats methodAktaş, E. 
20Jun-2019Reklamlara karşı reklam engelleme programları: Tüketici tepkilerine yönelik bir araştırmaBozkurt, Yasemin