05.02. Public Relations and Promotion

Organization name
05.02. Public Relations and Promotion
Director
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 61-80 of 83 (Search time: 0.027 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
612023A Research on CEO BrandingGürel, Emet; Nazlı, Azra K.; Çetin, Büşra; Özmelek Taş, Neslihan 
622005Satınalma Davranışında Görülen Risklerin Özel Markalı Ürünler İçin Farklı Ürün Kategorilerinde İncelenmesiBardakcı, Ahmet ; Kortunay, Nevin 
63Dec-2018Seçmen tercihlerinin yönlendirilmesinde değer odaklı argümantasyon kullanımıÇalışkan, Osman ; Emel, Poyraz
642017Sevimlilik boyutlarının derecelendirilmesi ve sevimliliğin satın alma davranışları üzerine etkisi: Ambalaj tasarımı üzerine keşifsel bir araştırmaÜnal Adıgüzel, Deniz ; Sarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
652019Siyasal reklamlarda görsel argümantasyonÇalışkan, Osman 
662018SOSYAL MEDYA BAĞLAMINDA FACEBOOK ÜZERİNDE BİREYLERİN İZLENİM YÖNETİMİ STRATEJİLERİNİ ORTAYA KOYMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA A RESEARCH FOR DEMONSTRATING THE IMPRESSION MANAGEMENT STRATEGIES OF INDIVIDUALS ON FACEBOOK IN THE CONTEXT OF SOCIAL MEDIAÖzmelek Taş, Neslihan 
672005Store Brands From Customers Point Of ViewBardakçı, Ahmet ; Kortunay, Nevin 
682023Sürdürülebilir tüketim davranışına yönelik tutumun bilişsel, duyuşsal ve davranışsal bileşenleri: kavramsal bir çalışmaNevin Kortunay 
692018Televizyon reklam mesajlarında kullanılan görsel estetik unsurlar: Televizyonda yayınlanan otomobil reklamları üzerine bir uygulamaAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
702021Televizyonun ve TİK TOK'un Türk aile yapısı ile ilişkisi ve kültürel değerler üzerindeki rolüFiliz, Hacer 
712014Toplumsal rıza üretimi bağlamında 2010 anayasa referandumu ve basının süreçteki rolüÇalışkan, Osman 
722016Turkish Atypical Hemolytic Uremic Syndrome Registry: Evaluation of long term prognosisSoylu, A ; Gullerolu, K; Gokce, I; Parmaksz, G; Evrengul, H; Aksoy, GK; Hayran, M
732023Turkish Universities’ Use of Twitter: A Content AnalysisKortunay, Nevin 
742019Tutum ve davranış niyeti üzerinde oyun reklam algısının rolüBozkurt, Yasemin 
752021Tutundurma Dışındaki Pazarlama Karması Unsurları Bağlamında Pazarlama İletişimi ve ManipülasyonAkgün, Ali Alper 
762016Tüketici davranışlarının analizinde kuşaklar: Sosyal medya kullanımı üzerinde bir araştırmaSarıtas, Emel ; Barutçu Süleyman 
772019Tüketici kuşak ve değerlerinin dijital pazarlama iletişimi üzerine etkileriSarıtaş, Emel 
782012Uluslararası pazarlamada ihracat pazarlama stratejileri ve Denizli tekstil sektöründe bir araştırmaSarıtaş, Emel 
792021Use of Audio Aesthetic Elements In Television Advertisements: An Empirical Study On Automobile AdvertisementsAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
802018Using value-based argumentation for manipulating voter preferencesÇalışkan, Osman ; Poyraz, E