Issue Date | Title | Author(s) |
2021 | İlk okuma ve yazma öğretiminde kullanılan araç-gereçler ve teknoloji | Yurdakal, İbrahim Halil |
2021 | Dijital konuşma | Yurdakal, İbrahim Halil |
2022 | Yazma yöntem ve teknikleri | Yurdakal, İbrahim Halil ; Susar Kırmızı, Fatma |
2022 | Sınıf öğretmenlerinin izcilik hakkındaki görüşleri | Yılmaz, Mehmet Zahid; Yurdakal, İbrahim Halil |
2022 | The Covid-19 pandemic: Its reflections on education and reading skills | Yurdakal, İbrahim Halil |
2022 | Türkiye'de Yükseköğretimde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri | Yurdakal, İbrahim Halil |
2020 | Öğretmen adaylarının kpss, mülakat ve atanma sürecine ilişkin algılarının belirlenmesi | Yurdakal, İbrahim Halil |
2020 | Ortaokul öğrencilerinin teneffüs sürelerine ilişkin görüşleri | Yurdakal, İbrahim Halil |
2020 | Yaratıcı okuma çalışmalarının ilkokul 4. sınıflarda okuma tutumuna ve okuma başarısına etkisi | Yurdakal, İbrahim Halil ; Susar Kırmızı, Fatma |
2021 | Development of digital speech tendency scale: Reliability and validity study (DSTS) | Yurdakal, İbrahim Halil |
2021 | Öğretmen görüşlerine göre Covid- 19 salgınının Türkçe eğitiminde temel dil becerilerini edinim sürecine etkisi | Susar Kırmızı, Fatma ; Yurdakal, İbrahim Halil |
2021 | Erken çocukluk öğretmenlerinin acil uzaktan eğitime ilişkin görüşleri | Aykar, Ayfer Nurrp; Yurdakal, İbrahim Halil |
2021 | 1924-1981 arası Türkçe öğretim programlarında ilk okuma yazma öğretimi | Yurdakal, İbrahim Halil ; Yurdakal, Ayşe |
2022 | Metaphoric perceptions of adults on digital concepts in education | Yurdakal, İbrahim Halil |
2023 | Babaların Çocuklarına Yönelik Algısı: İlk Babalık Deneyimleri | Canbeldek, Merve ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Erol, Ahmet |
2023 | Açık Hava Oyun Parklarında Riskli Oyuna Çok Yönlü Bakış | Cevher Kalburan, Nilgün ; Pamuk, Deniz; Koşan, Yekta |
2023 | An Investigation into Preparatory Class EFL Students’ L2 Writing Anxiety | Keyvanoğlu, Fahrettin Bilge ; Atmaca, Çağla |
2023 | abusive behaviours in relationships, need satisfaction, conflict styles and relationship satisfaction: mediation and moderation roles (vol 11, 160, 2023) | Kaya, Sefa; Arıcıoğlu, Ahu |
2023 | The Relation of Item Difficulty Between Classical Test Theory and Item Response Theory: Computerized Adaptive Test Perspective | Aybek, Eren Can |
2023 | Sources of Ethnocultural empathy: personality, intergroup relations, affects | Acun Kapıkıran, Necla |