Browsing by Author Kortunay, Nevin

Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Analysing the difference of perceived destination image according to local people: Pamukkale case.Özdipçiner, Nuray Selma ; Kortunay, Nevin ; Bozkurt, Yasemin 
2017Communication Skills of Hotel Workers: Case of PamukkaleCeylan, Seher ; Bozkurt, Yasemin ; Kortunay, Nevin 
2016Competition law applications and encountered problems in Turkey in the perspective of business concerns and personal consumersKortunay, Ayhan ; Kortunay, Nevin 
2017Concept of Consumer Confusion: The Sample of Turkish Mobile Phone SectorKortunay, Nevin 
2008Experiential Marketing To Create Customer Value. First International Conference on Management and Economicsişler, Didar B.; Keklik, Belma; Kortunay, Nevin 
2015Hızlı tüketim malları perakendeciliğinin tüketici refahına kayıtlı ekonomi ve kayıtlı istihdama olan etkileriKortunay, Nevin ; Kabakçı Karadeniz, Hülya ; Karadeniz, Oğuz 
2016Marketing and competition law in the perspective of Turkish competition authority cases.Kortunay, Nevin 
2016Measuring Internet Service Quality of E Commerce Web Sites by Using E S Qual in TurkeyNevin Kortunay 
2008A New Market For Global Retailers Transition Economies in EuropeÖzdemir, Şefika; Kortunay, Nevin 
2010Pazarlamada Uygulanan Rekabet Stratejilerinin Rekabet Hukuku Açısından DeğerlendirilmesiKortunay, Nevin 
2005Satınalma Davranışında Görülen Risklerin Özel Markalı Ürünler İçin Farklı Ürün Kategorilerinde İncelenmesiBardakcı, Ahmet ; Kortunay, Nevin 
2005Store Brands From Customers Point Of ViewBardakçı, Ahmet ; Kortunay, Nevin 
2023Sürdürülebilir tüketim davranışına yönelik tutumun bilişsel, duyuşsal ve davranışsal bileşenleri: kavramsal bir çalışmaNevin Kortunay 
2023Turkish Universities’ Use of Twitter: A Content AnalysisKortunay, Nevin