Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | A Bibliometric Study of Issues in Educational Policy | Sarı, Tamer ; Aypay, Ahmet |
2020 | Challenges in Distance Education During the (Covid-19) Pandemic Period | Sarı, Tamer ; Nayir, Funda |
2021 | Do the personality traits of teacher candidates predict the perception of self-efficacy and alienation from school? | Sarı, Tamer ; Atik, Servet; Çelik, Osman Tayyar |
2024 | Karma yöntem araştırma sorularının doğasını keşfetmek | Nayır, Funda ; Sarı, Tamer ; Sarıdaş, Gürkan |
2022 | Managing Public High Schools in the Competitive World of Private High Schools | Sari, Tamer |
Mar-2019 | Okul yöneticilerinin algı yönetimi taktikleri, örgüt iklimi ve öğretmen motivasyonu arasındaki ilişkiler | Sarı, Tamer |
2019 | Okul yöneticilerinin kullandıkları algı yönetimi taktikleri, örgüt iklimi ve öğretmen motivasyonu arasındaki ilişkiler | Sarı, Tamer |
2019 | ÖĞRETİMDE ÖZERK MOTİVASYON ENVANTERİ (ÖZMOTEN) TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI | Sarı, Tamer ; Tanrıöğen, Abdurrahman |
2020 | Pandemi Dönemi Eğitim: Sorunlar ve Fırsatlar | Sarı, Tamer ; Nayır, Funda |
2022 | The Role of Innovative Work Behaviour in the Relationship between Organizational Support and Organizational Happiness | Ordu A. ; Sarı T. |
2020 | A study on inclusive education in Turkey | Sarı, Tamer ; Nayir, Funda ; Kahraman, U |
2021 | Türk ve Dünya ÜniversitelerininEtik Kodları Üzerine Bir İnceleme | Sarı, Tamer ; Kaval, Tuğrul; Zübeyde Aksarı Süslü; Kuru Çetin, Saadet |