Browsing by Author Yıldırım, İlkin Esen

Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Consuming artworks or produts: A semiotic analysis of Ford and Merinos CommercialsYıldırım, İlkin Esen 
2020COVID-19 salgınında normalleşme sürecinde toplumsal değerlendirmelerSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
2015Evvel ”Reklam” İçinde: Masallar, Reklamlar, Kadın ve ŞiddetYıldırım, İlkin Esen 
2022Influence and effects of weight stigmatisation in möediaSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
2015İLEF’in 50.yılında halkla ilişkiler eğitiminde güncel yönelimlerYıldırım, Becerikli Sema; Yıldırım, İlkin Esen 
2021Manipülasyon Bağlamında İletişimYıldırım, İlkin Esen ; Sezgin Emüler, Deniz
2022My role is weighty discrimination and stigmatization in obesitySezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen ; Sert Karaaslan, Yeşim
2022New normals to new routines: Communication of online markets with consumers by the applicationsYıldırım, İlkin Esen ; Sezgin Emüler, Deniz
2019Obezitede ayrımcılık ve damgalamaSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen ; Sert Karaaslan, Yeşim
2021Pandemide sağlık çalışanlarına şiddetYıldırım, İlkin Esen ; Sezgin Emüler, Deniz
2015Public relations education through the eyes of professors and students: comparison of Romanian and Turkish education systemYıldırım, İlkin Esen 
2020Rolüm ağır: Obezitede ayrımcılık ve damgalamaSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen ; Sert Karaaslan, Yeşim
2022Sağlık hizmetlerinde eşitsizlikler: Obezite tedavisinde damgalama ve ayrımcılığın gözden geçirilmesiSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
2018Temel haklar bağlamında Suriyeli sığınmacıların Türk medyasında temsiliSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
2014Toplumsal cinsiyet üzerinden “Reklamdaki Kadın”ı okumak: Morhipo örneğiYıldırım, İlkin Esen