Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/1119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKocakulak, Mesut-
dc.contributor.editorMuammer Kunt-
dc.date2016-09-02en_US
dc.date.accessioned2016-11-02T11:40:24Z
dc.date.available2016-11-02T11:40:24Z
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/1119-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, okul yöneticilerinin öğrencilerle etkili bir düzeyde iletişim içinde olup olamadıklarını belirlemek ve öğrencilerin beklentilerini incelemektir. Bu amaçla, öğrencilerin cinsiyetlerine göre, sınıflarına göre, annelerinin eğitim düzeyine göre, babalarının eğitim düzeyine göre iletişim düzeylerine bakılmıştır. Tarama modeli ve nicel yöntemlerin kullanıldığı araştırmanın örneklemi, Denizli Sarayköy İlçesindeki ortaokullardaki 7. ve 8. sınıflarda eğitim öğretim gören ve oranlı küme örneklemi yoluyla seçilen 489 öğrenciden oluşmaktadır. Araştırmanın sonuçlarına bakıldığında, öğrenciler yöneticilerle yeterli iletişim sağladıkları görülmüştür. Anne ve babalarının eğitim düzeylerinin öğrencilerin iletişiminde etki etmediği görülmüştür.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOkul Yöneticilerien_US
dc.subjectEtkili İletişimen_US
dc.subjectOrtaokul Öğrencilerien_US
dc.titleOkul yöneticilerinin öğrencilerle etkili iletişiminde öğrencilerin beklentilerien_US
dc.typeReporten_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeReport-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1tr-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mesut Kocakulak.pdf1.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Onay.pdf739.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

22
checked on May 6, 2024

Download(s)

468
checked on May 6, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.