Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/2463
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBaş, Osman-
dc.contributor.editorYetiş Şazi Murat-
dc.date2017-12-27en_US
dc.date.accessioned2018-02-28T10:43:23Z
dc.date.available2018-02-28T10:43:23Z
dc.date.issued2017-11-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/2463-
dc.description.abstractBu çalışmada Denizli ilinde seçilen caddelerdeki yaya hareketinin ve yoğunluğunun tespiti için yaya sayımları yapılmıştır. Çalışma sonucunda yaya sayısal verilerindeki gün içinde ve saatler arası farkların ne seviyelerde olduğu belirlenmiştir. Seçilen noktalardaki yaya hareketlerinin hangi yönlere doğru ne yoğunlukta olduğu da sayısal olarak belirtilmiş. Ülkemizde ve dünyada artan nüfus ile beraber kent içi ulaşım planlamalarının önemi gün geçtikçe daha da ön plana çıkmaktadır. Planlamalar dahilinde kentlerdeki toplu taşıma ağları ve bireysel araçlarla beraber, yaya olgusu ve trafiği de yönetilmeye çalışılmaktadır. Yaya hareketinin planlanması ve yönetilebilmesi için öncelikle mevcut duruma tam manasıyla vakıf olunmalı, daha sonra çıkan tabloya uygun çözümler aranmalıdır. Bu gereklilik dahilinde çalışmamızın içinde seçilen noktalardaki yaya hareketleri detaylıca verilmeye çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, pedestrian counts were carried out to determine pedestrian movement and intensity in the selected streets in Denizli. In the result of the study, it is determined that the difference between the days and the hours in the pedestrian numerical data. The direction of the pedestrian movements at the selected points is also indicated numerically. Along with the increasing population in our country and in the world, the importance of urban transportation planning is getting more and more important. In planning, trying to manage pedestrian traffic and traffic together with public transportation networks and individual vehicles in the cities. In order to plan and manage the pedestrian movement, firstly, the current situation must be fully understood and appropriate solutions for the subsequent table should be sought. Within this requirement we have tried to give details of pedestrian movements at selected points in our work.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYayaen_US
dc.subjectYaya Hareketliliğien_US
dc.subjectTrafiken_US
dc.subjectPedestrianen_US
dc.subjectPedestrian Movementsen_US
dc.subjectTrafficen_US
dc.titleDenizli kentinde belirli noktalardaki yaya akımlarının analizien_US
dc.title.alternativeAnalysis of pedestrian movements in spesific locations in Denizlien_US
dc.typeReporten_US
dc.authorid35219-
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.openairetypeReport-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osman BAŞ.pdf4.06 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

104
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

102
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.