Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/2554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKocatürk, Berna-
dc.contributor.editorErsan Öz-
dc.date2018-01-19en_US
dc.date.accessioned2018-03-13T11:58:19Z
dc.date.available2018-03-13T11:58:19Z
dc.date.issued2018-01-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/2554-
dc.description.abstractGünümüz Türkiye’sinde reklam ve sponsorluk oldukça önem arz etmektedir. Özellikle son yıllarda reklam için yapılan harcamalar gelirimizin büyük bir kısmını oluşturmaktadır. Böyle rekabetin oldukça fazla olduğu bir ortamda reklam artık en küçük işletmeden en büyük işletmeye kadar her firmanın kaçınılmaz harcamaları haline gelmiştir. Her firma kendi bütçesine göre büyük yada küçük harcamalar yaparak reklam yapmaktadır. Sponsorluk ise daha çok büyük işletmelerin kendilerini tanıtmak amacıyla yapmış oldukları bir çeşit reklam türüdür. Reklam ve sponsorluk adı altında yapılan bu harcamaların vergiden de düşülüyor olması birçok işletme için geri dönüşüm olanağı sağlamaktadır. Yapılan bu çalışma ile reklam ve sponsorluk harcamalarının bireyler ve toplum üzerine nasıl ekonomik dönüşüm sağladığı gösterilmeye çalışılacaktır.en_US
dc.description.abstractToday’s Turkey, advertisement and sponsorship become more of an issue. Especially in recent years, advertisement expenses generates big part our incomes.Competition is pretty much in this environment so advertisement expense has become a inevitable expense from smallest company until biggest company. Each company advertize big or small expense according to their budget. Sponsorhip is kind of advertisement which is used in large scale company for promotion. Expense of advertisement and sponsorship is deducted from tax so this enable to recycling . This study try to show how provide economic cylcle of advertasiment and sponsorship expense on personal and public.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectReklam ve Sponsorluk Harcamalarıen_US
dc.subjectReklam Stratejilerien_US
dc.subjectİlân ve Reklam Vergisien_US
dc.subjectAdvertising and Sponsorship Expendituresen_US
dc.subjectAdvertising Strategiesen_US
dc.subjectAdvertisement Taxesen_US
dc.titleReklam ve sponsorluk harcamalarının Türkiye’deki gelişimi, reklam stratejileri, vergi sistemindeki yeri ve önemien_US
dc.title.alternativeDevelopment expenditure in Turkey of advertising and sponsorship, advertising strategies, the place and importance of tax systemen_US
dc.typeReporten_US
dc.authorid22074-
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeReport-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berna KOCATÜRK.pdf1.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Berna Kocatürk onay.JPG1.46 MBJPEGThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

104
checked on May 27, 2024

Download(s)

582
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.