Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/26714
Title: Medeniyetimizin kurucu metinlerinin kredi yurtlar kurumu yurtlarında kalan öğrenciler tarafından tanınması: Denizli Prof. Dr. Cevat Akşit Yurdu örneği
Authors: Göz, Kemal
Abstract: Yaşadığımız yüzyılda insanlık tarihi içerisinde önemli imkânların yanında birçok problemlerin de var olduğu bilinmektedir. Bu olumsuzluklar güvenilir bir gelecek temin etmek bakımından kadim insanlık değerlerimizi genç dimağlara sağlıklı bir şekilde aktarma sorumluluğunu elzem kılmıştır. Yeni nesillerin Medeniyetimizin Kurucu Metinlerinden ve sahiplerinden haberdar olması, günümüz toplumunda yaşanan birçok problemlerin kaynağını temelden tanımasına, bu problemlerle baş etmesine ve kendini tanımasına temel teşkil etmektedir. Böylece genç dimağlar, insani ve ahlaki değerlerin insan ve toplum hayatındaki önemini geçmiş-bugün ve gelecek bağlamında daha etkili bir şekilde özümseme imkânına sahip olacaktır. Yeni nesillerin barınmasının yanında tarihinden gelen değerlerimizin bilince olarak yetişmesini sağlamak yüklenmiş olan Kredi Yurtlar Müdürlüklerine büyük sorumluluklar düştüğü de açıktır. Bu görevi mükemmel bir şekilde yerine getirebilmek için uygulanmakta olan metot ve yöntemler de çok önemlidir. Gelecek kuşakların yetişmesinde etkin rol alacak olan üniversiteli gençlerin Medeniyetimizin Kurucu Metinlerinden haberdar olması, kendini ve tarihini tanıyarak günümüze yeni bir şeyler katabilmesini sağlamak amacıyla, Kredi Yurtlar Kurumu Denizli İl Müdürlüğü ve Kredi Yurtlar Kurumu Prof. Dr. Cevat Akşit Yurdu Müdürlüğü’nün destekleriyle belirlenen zaman diliminde ve saatte projeyi gerçekleştirdik.
URI: https://hdl.handle.net/11499/26714
Appears in Collections:İlahiyat Fakültesi Koleksiyonu

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

36
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

56
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.