Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/26835
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSüleyman Barutçu-
dc.contributor.authorDoğan, Necla-
dc.date.accessioned2019-10-15T07:30:27Z-
dc.date.available2019-10-15T07:30:27Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/26835-
dc.description.abstractSosyal medya pazarlaması, şirketlerin ve kurumların müşterisi ile etkileşime girdiği ve bu sayede iletişim kurarak müşterisine hizmet sundukları bir süreçtir. Bu çalışmada Denizli’de eğitim veren kurumların sosyal medya pazarlama uygulamalarını ne kadar aktif kullandıkları analiz edilmiştir. Çalışmanın sonucunda, eğitim kurumlarının sosyal medyadan faydalanmak istedikleri tespit edilmiştir. Ayrıca sosyal medya uygulamalarını pazarlama aracı olarak kullanmak istedikleri sonucuna ulaşılmıştır. Diğer bir bulgu ise, idari kadroda olanların sosyal medya kullanımına öğretmenlere nazaran daha çok ağırlık verdikleri ortaya çıkmıştır.en_US
dc.description.abstractSocial media marketing is a process in which companies and institutions interact with their customers and thus communicate and provide services to their customers. In this study, education institutions in Denizli is analized the active use of marketing practices through. As a result of the study, it is determined that educational institutions want to benefit from social media. In addition, it is concluded that they want to use social media applications as a marketing tool. Another finding ıt has been found out another finding is that it was found out who are in administrative positions put more emphasis on the use of social media than the teachers.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal medya pazarlamasıen_US
dc.subjectHizmet pazarlamasıen_US
dc.subjectEğitim hizmetlerinde sosyal medya pazarlamasıen_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectSosyal medya algısıen_US
dc.subjectDenizli eğitim sektörüen_US
dc.subjectSocial media marketingen_US
dc.subjectService marketingen_US
dc.subjectSocial media marketing in education servicesen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectSocial media perceptionen_US
dc.subjectEducation sector in Denizlien_US
dc.titleEğitim kurumlarında sosyal medya pazarlaması ve uygulamaları: Denizli’de eğitim veren kurumlarda bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeSocial media marketing and applications in education as institution: A research in denizli teaching institutionen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.authorid0000-0003-3898-0588-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid552788en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Necla Doğan.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

210
checked on Jan 21, 2025

Download(s)

250
checked on Jan 21, 2025

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.