Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/27691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBayhan, Mustafa-
dc.contributor.authorErtuğrul, Yasin-
dc.date.accessioned2019-11-28T10:45:55Z-
dc.date.available2019-11-28T10:45:55Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/27691-
dc.description.abstractMüşteri ilişkileri günümüzde birçok işletme tarafından uygulamaya konulmuş hizmet ve pazarlama yaklaşımıdır. Müşteri ile olan ilişkileri yönetirken müşterinin ne istediği net olarak bilinmelidir. Bu alanda gerekli çalışmaların yürütülmesi firmalara başarı sağlayacaktır. Müşteri ilişkilerinin doğru yönetilmesi müşteri memnuniyetini ve işletmenin hedeflerinde başarılı olmasını beraberinde getirecektir. Müşteri memnuniyeti, işletmeler açısından oldukça önemli stratejiler arasında yer almaktadır. Müşteri odaklılıkta müşteri aktiftir, müşteriden fikir alınır ve müşteri memnuniyeti, müşteri mutluluğu ve dolayısıyla müşteri sadakati oluşturulmaya çalışılır. Müşteri ilişkileri yönetimi, ürün merkezli yaklaşımdan, müşteri merkezli yaklaşıma geçişi gerektirmektedir. Müşteri memnuniyetinin bireyler için önemi, manevi olgularda gizlidir ve en büyük beklenti bu manevi olguların güçlü bir şekilde ön planda tutulmasıdır.en_US
dc.description.abstractCustomer relationships are a service and marketing approach implemented by many businesses today. When managing the relationship with the customer, it is clear what the customer wants. Execution of necessary work in this area will be a success for the firm. Proper management of customer relationships will bring customer satisfaction and success to the business's goals. Customer satisfaction is one of the most important strategies in terms of businesses. The customer is actively engaged in customer orientation, the customer is asked for ideas and customer satisfaction, customer happiness and therefore customer loyalty are tried to be established. Customer relationship management requires a customercentric approach from the product-centric approach. Customer satisfaction is important to the individual, hidden in spiritual situations, and the greatest expectation is that these spiritual phenomena are strongly held in the foreground.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCustomeren_US
dc.subjectCustomer relationship managementen_US
dc.subjectCustomer satisfactionen_US
dc.subjectMüşterien_US
dc.subjectMüşteri ilişkileri yönetimien_US
dc.subjectMüşteri memnuniyetien_US
dc.titleHavayolu yolcu taşımacılığında müşteri memnuniyeti: Bir uygulamaen_US
dc.title.alternativeCustomer satısfactıon ın aırport passenger transportatıon: An applıcatıonen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid505307en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yasin Ertuğrul.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

112
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

1,608
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.