Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/28101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBarutçu, Süleyman-
dc.contributor.authorSarıtaş, Emel-
dc.date.accessioned2019-12-11T13:58:58Z-
dc.date.available2019-12-11T13:58:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/28101-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı; dijital iletişim unsurlarının kullanımı ile bu unsurlar yoluyla iletilen pazarlama mesajlarına yönelik tutumlar üzerinde bireyin içinde bulunduğu yaş grubu ve kişisel değerlerin etkisini incelemektir. Bu amaçla İstanbul, Ankara, İzmir ve Denizli illerinde 1232 kişi üzerinde anket uygulanmıştır. Yüz yüze anket yöntemi ile elde edilen veriler SPSS ve AMOS istatistik programları kullanılarak analiz edilmiştir. Çalışma sonucunda dijital iletişim unsurlarının kullanımında ve bu unsurlar ile iletilen mesajlara yönelik tutumlarda kişisel değerlerin herhangi bir etkisi olmadığı ancak kuşak ve yaş faktörünün önemini koruduğu görülmektedir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to examine the effect of the age group and personal values of the individual on usage of digital communication elements and the attitudes towards marketing messages conveyed through these elements. For this purpose; 1232 survey were conducted in İstanbul, Ankara, İzmir and Denizli. The data obtained from the face to face survey method were analyzed using SPSS and AMOS statistical programs. As a result of the study, it was found that personal values have no effect on the use of digital communication elements and attitudes towards messages transmitted with these elements, but the generations and age factor remains importans.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDijital Pazarlamaen_US
dc.subjectDijital İletişimen_US
dc.subjectDijital Pazarlama Unsurlarıen_US
dc.subjectİnterneten_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectMobil Telefonen_US
dc.subjectKişisel Değerleren_US
dc.subjectKuşaklaren_US
dc.subjectDigital Marketingen_US
dc.subjectDigital Communicationen_US
dc.subjectDigital Marketing Elementsen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectMobile Phoneen_US
dc.subjectPersonal Valuesen_US
dc.subjectGenerationsen_US
dc.titleTüketici kuşak ve değerlerinin dijital pazarlama iletişimi üzerine etkilerien_US
dc.title.alternativeThe effects of consumer generation and values on digital marketing communicationen_US
dc.typeDoctoral Thesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid603066en_US
local.message.claim2023-07-12T13:26:36.460+0300|||rp00820|||submit_approve|||dc_contributor_author|||None*
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeDoctoral Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept05.02. Public Relations and Promotion-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10311681.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

308
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

1,060
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.