Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/28439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSarıtas, Emel-
dc.contributor.authorBarutçu Süleyman-
dc.date.accessioned2020-01-07T12:18:17Z-
dc.date.available2020-01-07T12:18:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/28439-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5505/pjess.2016.27146-
dc.description.abstractBu çalışmada; pazarlama yönetimi ve tüketici davranışları açısından kuşak kavramı analiz edilmiş ve sosyal medya araçlarından yararlanma düzeylerinin kuşaklara göre farklılık gösterip göstermediği araştırılmıştır. Araştırma kapsamında belirtilen kuşaklara giren 397 kişi ile yüz yüze anket gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonuçlarına göre; tüketici davranışlarını tanımlamada ve gruplandırmada yararlanılan X-Y-Z kuşaklarının “iletişimi başlatma, içerik paylaşma ve eğlence” açılarından kuşak farklılığının mevcut olmadığı, ancak sosyal medyada “araştırma, işbirliği, iletişimi kurma ve sürdürme” açılarından X-Y-Z kuşakları arasında farklılıklar görülmüştür. Araştırma sonuçlarına göre sosyal medya üzerinden pazarlama faaliyetleri bulunan işletmelere önerilerde bulunulmuşturen_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofPamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studiesen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGeneration- Social Mediaen_US
dc.titleTüketici davranışlarının analizinde kuşaklar: Sosyal medya kullanımı üzerinde bir araştırmaen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volumePJESS VOL.3en_US
dc.identifier.issueNO.2en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage15en_US
dc.identifier.doi10.5505/pjess.2016.27146-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
local.message.claim2023-07-12T13:18:08.258+0300|||rp00820|||submit_approve|||dc_contributor_author|||None*
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept05.02. Public Relations and Promotion-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
Appears in Collections:Bekilli Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

92
checked on May 27, 2024

Download(s)

26
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.