Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKocalar, Ömer-
dc.contributor.editorAbdurrahman Tanrıöğen-
dc.date.accessioned2019-02-04T13:41:48Z
dc.date.available2019-02-04T13:41:48Z
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/3197-
dc.description.abstractBu araştırma, 2014-2015 Eğitim Öğretim yılında Denizli ilinde Tavas ilçesinde görev yapan öğretmenlerin ve ortaöğretim öğrencilerinin Fatih projesine ilişkin tutumları ve bu tutumlarını etkileyen faktörlerin incelendiği bu çalışmada tutumları saptamanın yanında bazı değişkenlerin bu tutumlar üzerinde farklılık yaratıp yaratmadığını ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Araştırmaya katılan öğretmenlerin büyük çoğunluğunun erkek, genç ve orta yaşlarda, kıdemlerinin değişken, lisans mezunu ve kimya branşında olduğu görülmüştür. Öğrencilerin ise; kız, 9. Sınıf, Anadolu lisesinde öğrenci oldukları görülmüştür. Öğretmenlerin en az katılım gösterdikleri önermenin (X=2,77) ortalama ile “Akıllı tahtada kullandığım etkinlikleri EBA’dan edindim.” maddesine “Kararsızım” şeklinde görüş bildirdikleri görülürken; en fazla katılım gösterdikleri önermenin ise (X= 4,18) ortalama ile “Akıllı tahta kullanma süreci öncesi bize ders verdiler ” maddesine “Katılıyorum” şeklinde katılım gösterdikleri görülmüştür. Genel olarak tutum ise ( X=3,46) ortalama ile “Katılıyorum” düzeyinde olduğu tespit edilmiştir. Öğrencilerin en az katılım gösterdikleri önermenin (X=2,04) ortalama ile “Akıllı tahta eğitimi aldık” maddesine “Kararsızım” şeklinde görüş bildirdikleri görülürken; en fazla katılım gösterdikleri önermenin ise (X= 4,058) ortalama ile “Öğretmenlerimiz akıllı tahtayı kullanıyorlar ” maddesine “Katılıyorum” şeklinde katılım gösterdikleri görülmüştür. Genel olarak tutum ise ( X=3,00) ortalama ile “Kararsızım” düzeyinde olduğu tespit edilmiştir. Öğretmenlerin; LCD etkileşimli tahtaya yönelik tutumlarının cinsiyet, yaş, hizmet süresi, eğitim düzeyi ve branşa göre farklılaşmadığı tespit edilmiştir. Öğrencilerin; LCD etkileşimli tahtaya yönelik tutumları üzerinde cinsiyet ve okul türü değişkenlerine göre değişiklik göstermezken sınıf seviyelerinin tutumlar üzerinde etkili olduğu tespit edilmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFatih Projesien_US
dc.subjectEtkileşimli Tahtaen_US
dc.subjectTavasen_US
dc.subjectÖğretmenen_US
dc.subjectÖğrencien_US
dc.titleÖğretmen ve öğrencilerin fatih projesine ilişkin tutumları ( Tavas ilçe örneği )en_US
dc.typeReporten_US
dc.authorid9461-
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeReport-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ömer Kocalar (Tezsiz)Proje.pdf896.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

80
checked on Mar 4, 2025

Download(s)

80
checked on Mar 4, 2025

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.