Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKoçoğlu, Duygu-
dc.contributor.authorKaçaroğlu, Mustafa Onur-
dc.date.accessioned2015-06-16T07:55:51Z-
dc.date.available2015-06-16T07:55:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/343-
dc.description.abstractİçsel pazarlama kavramı, özellikle hizmet işletmeleri için son derece önemlidir. Uygulamada çoğu işletme tarafından kullanılmasa da uygulandığı takdirde özellikle hizmet işletmeleri açısından verimli sonuçlar elde edilebilir. Hizmet kalitesi ile içsel pazarlamanın etkileşiminin de göz ardı edilmemesi gerekmektedir. İçsel pazarlamadaki atılacak olumlu adımlar hizmet kalitesine de yansıyacaktır. Bu çalışmada hizmet işletmesi olarak faaliyet gösteren Pamukkale Üniversitesi Prof. Dr. Hasan Kazdağlı Spor Merkezi içsel pazarlama ve hizmet kalitesi açısından incelenmiştir. Araştırmada anket yöntemi kullanılmıştır. Elde edilen bulgulardan ilki, içsel pazarlamanın spor merkezinin yönetici ve çalışanları arasında farklı etkiler ortaya koyduğudur. Bir diğer önemli bulgu ise işletme genelinde ödüllendirmenin yetersiz kaldığıdır. Son olarak hizmet kalitesinde çalışanların bireysel performansa ilişkin boyutların zayıflığı tespit edilmiştir. Bu da işletmedeki ödüllendirme eksikliğinin çalışanların bireysel performanslarına yansıması olarak değerlendirilebilir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Entitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİçsel Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Hizmet Kalitesien_US
dc.titleHizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ve Hizmet Kalitesinin Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi: Pamukkale Üniversitesi Spor Merkezi Örneğien_US
dc.title.alternativeComperative Evaluation of Service Quality And Internal Marketing at Service Firms: Example of Pamukkale University Sports Centeren_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid412065en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.dept32.07. Administration and Organization-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10076100.pdf2.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

148
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

182
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.