Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/35155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKayacık, Baha Erdem-
dc.contributor.editorTanrıöğen, Zeynep Meral-
dc.date.accessioned2020-07-22T07:00:17Z-
dc.date.available2020-07-22T07:00:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/35155-
dc.description.abstractAraştırmada, Denizli ilinde bulunan 2 farklı ilkokulda görev yapan öğretmenlerin Suriyeli öğrenciler hakkındaki görüşleri araştırılmıştır. Bunun için öğretmenlere 13 tane görüşme sorusu uygulanmıştır. Çalışmanın kuramsal temelinde mültecilerin ülkemizde yaşadıkları eğitim sorunlarına yer verilmiştir. Araştırma sonucunda elde edilen bulgulara göre; Suriyeli öğrencilerin kültürlerarası farklılığı aşabilmesi için mutlaka dil sorununun, müfredatın, psikolojik desteğin verilmesi gerektiği görülmüştür.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGöçen_US
dc.subjectmültecien_US
dc.subjectöğrencien_US
dc.subjectöğretmenen_US
dc.titleSuriyeli öğrencilerin eğitimine yönelik öğretmen görüşlerien_US
dc.typeReporten_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeReport-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baha Erdem KAYACIK.pdf685.09 kBAdobe PDFView/Open
Proje Onay Sayfası.pdf
  Restricted Access
136.19 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

194
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

804
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.