Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKoçoğlu, Duygu-
dc.contributor.authorBardakcı, Ahmet-
dc.contributor.authorHaşıloğlu, Selçuk Burak-
dc.date.accessioned2019-07-07T13:33:43Z-
dc.date.available2019-07-07T13:33:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/3711-
dc.description.abstractInternet, has improved rapidly in a short time because of it’s benefits. Providing high interaction level between users, internet was grew up much more rapidly than the other communication technologies. Everyday more and more people use internet. Also technologies improve continuously and new practises are emerging. In this study, local and internetational literature is reviewed and how the advances in the internet environment affects enterprises marketing activities is investigated. At the same time with the performed fieldwork, it is invesitgated that how enterprises use the internet on their marketing activities. As a result of research, importance of internet marketing for natural stone and marble businesses is revealed.en_US
dc.description.abstractBugün elektronik posta, basit bir iletişim aracından çok daha gelişmiş bir boyuta ulaşmıştır. Elektronik postanın viral pazarlama özelliği, bu duruma verilecek örneklerdendir. Bu çalışmada iletilerek bir virüs gibi yayılan elektronik postanın viral pazarlama özelliğine ait literatüre yer verilmiştir ve bu doğrultuda öneriler geliştirilmiştir. İşletmeler e-postayı bir pazarlama aracı olarak kullanırken son derece dikkatli olmalıdır. Aksi halde bu araç kendilerine bir problem olarak geri dönebilir. Çünkü e-postanın viral pazarla özelliği değerlendirilmesi gereken bir davranış modeline sahiptir. Yine bu davranış cinsiyete göre de farklılıklar göstermektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofInternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİnternet pazarlama, e-posta, viral pazarlama, internet marketing, e-mail, viral marketingen_US
dc.titleİletilerek yayılan e-postalar üzerine pazarlama literatürden bazı önerileren_US
dc.title.alternativeInternet marketing activities of enterprises a research on natural stone and marble industry in Denizlien_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage15en_US
dc.identifier.endpage27en_US
dc.authorid0000-0003-1391-6432-
dc.authorid0000-0003-4576-0567-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
crisitem.author.dept08.01. Management Information Systems-
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iletilerek yayılan postalar.pdf227.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

76
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

36
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.