Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3730
Title: Pazarlama araştırmalarında kullanılan tutum ölçeklerindeki cevap alternatifi sayısına ilişkin bir literatür taraması
Authors: Bardakcı, Ahmet
Keywords: pazarlama araştırmaları, tutum ölçeklerinde cevap alternatifi sayısı
Publisher: Pamukkale Üniversitesi
Abstract: Attitude scales are formed 7 ? 2 number of scale points without a clear understanding of theoretical background. This literature review aims to provide insight about discussions on number of scale points particularly for marketing research.
Pazarlama araştırmalarında kullanılan tutum ölçekleri genellikle 7 ? 2 kategori kullanılarak oluşturulmakta ancak bu kullanımın arkasındaki tartışmalar çoğunlukla incelenmemektedir. Bu makalede pazarlama araştırmalarında kullanılan tutum lçeklerindeki cevap alternatiflerinin sayısına ilişkin tartışmalar ele alınmıştır. Bu sayede araştırmacıların kullandıkları ölçek büyüklüklerine ilişkin daha geniş bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır
URI: https://hdl.handle.net/11499/3730
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tutum Ölçeklerindeki Cevap Alternatifi hakemler sonrası.pdf585.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

20
checked on May 6, 2024

Download(s)

54
checked on May 6, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.