Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBardakcı, Ahmet-
dc.contributor.authorSarıtaş, Hakan-
dc.contributor.authorGözlükaya, İrfan-
dc.date.accessioned2019-07-09T14:14:05Z
dc.date.available2019-07-09T14:14:05Z
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/3801-
dc.description.abstractÖzel markalı ürünlerin başarı nedenleri araştırılırken ele alınması gereken faktörlerden birisi müşterinin satın alma sürecinde karşılaştığı risklerdir. Bu süreçte müşteri temel olarak performans, fiziksel, finansal ve sosyal/psikolojik risklerle karşı karşıyadır. Bu çalışmada özel markalı ürünlerin nispi pazar payı ile sayılan risk faktörleri arasındaki ilişkiler analiz edilmiştir. Bu analizde MMM Migros Denizli mağazasında satışa sunulan özel markalı ürünlerle bu ürünlerin en büyük rakiplerine ilişkin 12 aylık satış miktarları kullanılmıştır. Analiz sonucunda satın alma sürecinde ürüne ilişkin risk düzeyi ile özel markalı ürünlerin nispi pazar payları arasında ters yönlü bir ilişkinin bulunduğu görülmüştür.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofErciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖzel marka, satın alma risklerien_US
dc.titleÖzel marka tercihinin satınalma riskleri açısından değerlendirilmesien_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.issue21en_US
dc.identifier.startpage33en_US
dc.identifier.endpage42en_US
dc.authorid0000-0003-1391-6432-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale_University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
crisitem.author.dept32. Honaz Vocational School of Higher Education-
Appears in Collections:Buldan Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Özel Marka Tercihinin Satınalma Riskleri Açısından Değerlendirilmesi.pdf235.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

42
checked on May 27, 2024

Download(s)

10
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.