Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/38471
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBarutçu, Süleyman-
dc.contributor.authorKamya, Badiru-
dc.date.accessioned2021-06-01T10:58:02Z
dc.date.available2021-06-01T10:58:02Z
dc.date.issued2020-01-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/38471-
dc.description.abstractGünümüz tüketicilerinin önemli bir bölümü, gelecek nesiller için çevre kirliliğinden ve kaynakların kaybolmasından endişe duymaktadır. Tüketicilerin çevreyi koruma ve geleceğe yönelik kaynakları koruma ihtiyacını fark eden işletmeler, çevre dostu ve aynı zamanda insan sağlığına zarar vermeyen ürünler üretmeye başladılar. Sonuç olarak, bu dönemde sürdürülebilir pazarlama ortaya çıkmıştır. Bu çalışmanın amacı, sürdürülebilir pazarlamanın tüketici davranışı ve marka değeri üzerindeki etkisini incelemektir. Çalışma uygulama ve teorik olmak üzere iki kısımdan oluşmaktadır: araştırmanın teorik kısmı; sürdürülebilir pazarlama, marka değeri ve tüketici davranışı bölümleri olmak üzere üç bölümden oluşmaktadır. Araştırma bölümü veri toplama, analiz ve sonuç bölümlerinden oluşmaktadır.en_US
dc.description.abstractA significant portion of today's consumers are concerned about environmental pollution and the loss of resources for future generations. Recognizing the need for consumers to protect the environment and protect resources for the future, businesses have began to produce environmentally friendly products that do not harm human health at the same time. As a result, sustainable marketing has emerged during this era. The aim of this study is to examine the impact of sustainable marketing on consumer behavior and brand equity. The study consists of two parts: theoretical and implementation. The theoretical part of the research consists of sustainable marketing, brand equity and consumer behavior. The research part consists of data collection, analysis and conclusion.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversite Sosyal Bilimler Enstüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSürdürülebilir Pazarlamaen_US
dc.subjectYeşil Pazarlamaen_US
dc.subjectSosyal Pazarlamaen_US
dc.subjectKurumsal Sosyal Sorumluluken_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectMarka Unsurlarıen_US
dc.subjectMarka Değerien_US
dc.subjectTüketici Davranışıen_US
dc.subjectSustainable Marketingen_US
dc.subjectGreen Marketingen_US
dc.subjectSocial Marketingen_US
dc.subjectCorporate Social Responsibilityen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectBrand Elementsen_US
dc.subjectBrand Equityen_US
dc.subjectConsumer Behaviouren_US
dc.titleSürdürülebilir pazarlamanın tüketici davranışları ve algılanan marka değeri üzerine etkisien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.authorid0000-0003-3898-0588-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid669647en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Badiru Kamya.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

1,284
checked on Apr 14, 2025

Download(s)

4,064
checked on Apr 14, 2025

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.