Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/38655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorErdoğan, Türkan-
dc.contributor.authorVarlık, Rabia-
dc.date.accessioned2021-08-13T11:05:23Z-
dc.date.available2021-08-13T11:05:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/38655-
dc.description.abstractBu araştırmada üniversite öğrencilerinin tüketim davranışlarına sosyal medya paylaşım sitelerinin nasıl etki ettiği değerlendirilmiştir. Araştırmada elde edilen bulgular, 30 erkek katılımcı ve 30 kadın katılıcı olmak üzere toplam 60 üniversite lisans öğrencisiyle yapılan derinlemesine görüşmeler ile sınırlıdır. Araştırmanın amacı üniversite öğrencilerinin kullanmakta oldukları sosyal medya paylaşım siteleri ile öğrencilerin tüketim davranışları arasındaki ilişkiyi araştırmaktadır. Araştırma metodoloji, kuramsal, kavramsal bölüm, kuşak kavramı ve kuşaklar, araştırmanın verilerinin değerlendirilmesi olmak üzere dört ana bölümden oluşmaktadır. Analizler sonucunda elde edilen verilere göre sosyal medya paylaşım siteleri üniversite öğrencilerinin tüketim davranışlarına etki etmektedir. Üniversite öğrencilerini tüketime iten sosyal medya paylaşım siteleri onlar için kolaylık ve rahatlığı ifade etmektedir.en_US
dc.description.abstractIn this study, how social media sharing sites influenced the consumption behaviors of university students was evaluated. The findings of the study were limited to in-depth interviews with a total of 60 university undergraduate students, including 30 male participants and 30 female participants. The aim of the research is to investigate the relationship between the social media sharing sites used by university students and the consumption behaviors of the students. The research consists of four main sections: methodology, theoretical, conceptual department, generation concept and generations, evaluation of the data of the research. According to the data obtained as a result of the analysis, social media sharing sites affect the consumption behaviors of university students. Social media sharing sites that push university students to consume express convenience and convenience for them.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketimen_US
dc.subjectTüketim Kültürüen_US
dc.subjectGençen_US
dc.subjectÜniversite Öğrencilerien_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectConsumptionen_US
dc.subjectConsumer Cultureen_US
dc.subjectYouthen_US
dc.subjectUniversity Studentsen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.titleÜniversite öğrencilerinin tüketim davranışlarına sosyal medyanın etkisi: Pamukkale Üniversitesi örneğien_US
dc.title.alternativeSocial media impact on the consumption behavior of university students: Pamukkale University exampleen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.authorid0000-0002-6880-8693-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid683297en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10413314.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

394
checked on Jan 21, 2025

Download(s)

1,024
checked on Jan 21, 2025

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.