Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/40863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBardakcı, Ahmet-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:01:27Z-
dc.date.available2022-05-17T12:01:27Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.issn1303-1732-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/40863-
dc.description.abstract1980'den bu yana pazarlama literatürü birbirine zıt iki teoriyi tanıdı, bunlar globalizasyon ve kitlesel bireyselleştirme teorileri. Globalizasyon teorisinin ifadesine göre global müşterilere standart bir ürünle ulaşılmalıdır. Kitlesel bireyselleştirme ise müşterilere bireysel tercihler doğrultusunda üretilmiş ürünlerle ulaşılması gerektiğini savunmaktadır. Bu makale bu bağlamda bu iki teoriyi karşılaştırmaktadır. Bunun yanında bu iki teori pazar bölümlendirme teorisi ışığı altında incelenmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofİstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleA Brief Introduction to the Ultimate form of Market Segmentation: Mass-Customisationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume33en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage39 - 50-
dc.identifier.startpage39en_US
dc.identifier.endpage50en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid3678en_US
dc.ownerPamukkale_University-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

48
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.