Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/40981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTanyeri, Mustafa-
dc.contributor.authorBarutçu, Süleyman-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:02:05Z-
dc.date.available2022-05-17T12:02:05Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.issn2148-3043-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/40981-
dc.description.abstractBu çalışmada, hizmet sektöründe müşteri bağlılığının önemi ve müşteri bağlılığının sağlanmasında ilişki pazarlamasının rolü tartışılmaktadır. Müşteriler üzerinde yapılan araştırmada, çalıştıkları bankalara olan bağlılığın sağlanmasında ilişki pazarlamasının da önemli bir rolü olduğu ortaya çıkmıştır. Ancak İlişki pazarlaması araçları, müşterilerin bağlılıklarını etkileyen değişkenler arasında, faiz oranlan, banka İmajı ve güvenirliği ve hizmet kalitesinden sonra 4. ve 5. sırada bulunmaktadır. Bankaların benzer faiz oranları, işlem masrafları ve kalitede hizmet sundukları düşünüldüğünde, ilişki pazarlaması yaklaşımı ile kurulan müşteri bağlılığının bankalara ve hizmet işletmelerine önemli bir rekabet avantajı sağladığı sonucuna ulaşmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofSelçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİş;İletişim;İktisat;İşletme;Halkla İlişkiler;Sosyal Çalışmaen_US
dc.titleHizmet Sektöründe Müşteri Bağlılığının Önemi ve Müşteri Bağlılığının Sağlanmasında İlişki Pazarlamasının Rolü (Banka İşletmelerinde Bir Uygulama)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue9en_US
dc.identifier.startpage183 - 202-
dc.identifier.startpage183en_US
dc.identifier.endpage202en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid61432en_US
dc.ownerPamukkale_University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document (3).pdf239.47 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

80
checked on May 27, 2024

Download(s)

24
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.