Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41280
Title: E-mağazalardan alış-verişlerde e-müşteri tutumları ve e-müşteri memnuniyetini etkileyen etkileyen faktörler
Authors: Barutçu, Süleyman
Keywords: Endüstri Mühendisliği;Otelcilik, Konaklama, Spor ve Turizm;İşletme
Abstract: Müşteri memnuniyeti, işletmelerin karlılığı, sürekliliği ve müşteri bağlılığı oluşturulmasında önemli olmasından dolayı tüm sektörlerde olduğu gibi e-mağazalar (elektronik veya sanal mağazalar) için de önemlidir. Türkiye'de müşteri memnuniyeti ile ilgili farklı sektörlerde çok sayıda araştırma yapılmasına rağmen, e-mağazalardaki e-müşteri memnuniyeti ile ilgili yeterli uygulamalı araştırmalara rastlanmamıştır. Bu çalışmada, öncelikle müşteri memnuniyeti ve e-mağazaların rekabet gücü içinde e-müşteri memnuniyetinin önemi açıklanmıştır. E-mağazalardan alış-veriş yapılmasına yönelik e-müşteri tutumları ve e-müşteri memnuniyetini etkileyen değişkenler internet ortamında yapılan bir araştırma ile analiz edilmiştir. Yapılan araştırma sonuçlarına göre e-mağaza yöneticilerine önerilerde bulunulmuştur.
URI: https://hdl.handle.net/11499/41280
ISSN: 2148-3043
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
document (1).pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

36
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

14
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.