Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41280
Title: E-mağazalardan alış-verişlerde e-müşteri tutumları ve e-müşteri memnuniyetini etkileyen etkileyen faktörler
Authors: Barutçu, Süleyman
Keywords: Endüstri Mühendisliği;Otelcilik, Konaklama, Spor ve Turizm;İşletme
Abstract: Müşteri memnuniyeti, işletmelerin karlılığı, sürekliliği ve müşteri bağlılığı oluşturulmasında önemli olmasından dolayı tüm sektörlerde olduğu gibi e-mağazalar (elektronik veya sanal mağazalar) için de önemlidir. Türkiye'de müşteri memnuniyeti ile ilgili farklı sektörlerde çok sayıda araştırma yapılmasına rağmen, e-mağazalardaki e-müşteri memnuniyeti ile ilgili yeterli uygulamalı araştırmalara rastlanmamıştır. Bu çalışmada, öncelikle müşteri memnuniyeti ve e-mağazaların rekabet gücü içinde e-müşteri memnuniyetinin önemi açıklanmıştır. E-mağazalardan alış-veriş yapılmasına yönelik e-müşteri tutumları ve e-müşteri memnuniyetini etkileyen değişkenler internet ortamında yapılan bir araştırma ile analiz edilmiştir. Yapılan araştırma sonuçlarına göre e-mağaza yöneticilerine önerilerde bulunulmuştur.
URI: https://hdl.handle.net/11499/41280
ISSN: 2148-3043
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
document (1).pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

30
checked on May 27, 2024

Download(s)

8
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.