Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41361
Title: Hizmet Sektöründeki Veritabanlı Pazarlama Araştırmalarının Değerlendirilmesi
Other Titles: Evaluating of Data Based Marketing Researches in Service Sector
Authors: Haşıloğlu, Selçuk Burak
Sezgin, Mete
Bardakcı, Ahmet
Abstract: Hizmet sektöründe veri tabanlı pazarlama, müşterilerin işletmeye sadakatini artırmak ve yeni müşteriler kazanmak için gerekli olan müşteri hakkındaki verilerin işlenmesinde kullanılan stratejik bir pazarlama sürecidir. Bu çalışmada Konya ilindeki büyük konaklama işletmelerinin veri tabanlı pazarlamaya yönelik uygulamalarını araştırmanın yanında, benzer soru formlarını kullanılarak yapılan önceki çalışmalar (Gülcan, 2002; Ceyhan, 2006; Haşıloğlu ve Soydaş, 2007) karşılaştırmalı olarak değerlendirilmiştir. Önceki çalışmalarda kullanılan farklı ölçekleri standart hale getirmek için Bardakcı ve Haşıloğlu (2007) tarafından geliştirilen ölçek dönüşüm sürecinden faydalanılmıştır.
URI: https://hdl.handle.net/11499/41361
ISSN: 1305-4716
1309-9132
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
document (2).pdf282.66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

44
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

12
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.