Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41439
Title: Yönetsel ve finansal açıdan marka değeri Denizli tekstil sektöründe bir uygulama
Authors: Bursalı, Osman Barlas
Karaman, Abdullah
Keywords: İşletme Finans;İşletme
Abstract: Markanın, firmaya ne kadar bir değer kazandırdığı firma yönetimi açısından önemli bir sorun olmaktadır. Bu noktada markanın yaratmış olduğu değerin bilinmesi, firmanın marka yönetimi konusundaki stratejisinin belirlenmesi açısından oldukça önemlidir. Marka değeri pazarlama ve fınans literatüründe farklı şekillerde hesaplanabilmektedir. Bu çalışma marka değerinin tespitinde kullanılan fınansal yöntemleri tanıtmak amacıyla hazırlanmış ve uygulama sahası olarak Denizli Tekstil Sektörü örnek olarak alınmıştır. Çalışmanın uygulama kısmı; Japonya Ekonomi, Ticaret ve Endüstri Bakanlığı'nca önerilen yöntem temel alınarak yapılmıştır. Uygulama sonucunda Denizli Tekstil Sektöründe faaliyet gösteren bazı firmaların markalaşma konusunda ciddi adımlar attığını, ancak üretimlerinin tamamını markalı ürünlere yönelik olarak yapamadıkları ortaya çıkmıştır.
URI: https://hdl.handle.net/11499/41439
ISSN: 2148-3043
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

24
checked on May 27, 2024

Download(s)

4
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.