Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBarutçu, Süleyman-
dc.contributor.authorÖztürk, Meltem Göl-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:06:05Z-
dc.date.available2022-05-17T12:06:05Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn1305-4716-
dc.identifier.issn1309-9132-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/41547-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, pazarlama bölümü yöneticilerinin dikkatlerini mobil iletişim teknolojilerindeki gelişmelerin sonucu olarak ortaya çıkan mobil pazarlama ve mobil reklam uygulamalarına çekmektir. Çalışmanın kavramsal analiz bölümünde mobil pazarlama, mobil reklamların önemi açıklanmış ve mobil reklam araçları (SMS, MMS ve Bluetooth Reklamları) analiz edilmiştir. Araştırma bölümünde ise mobil telefon kullanıcılarının mobil reklam araçlarına yönelik tutumlarının karşılaştırmalı olarak belirlendiği pilot araştırma sonuçları açıklanmıştır. 158 mobil telefon kullanıcısı üzerinde yapılan tanımlayıcı araştırma sonuçlarına göre; mobil telefon kullanıcılarının SMS, MMS ve Bluetooth aracılığıyla gelen yazılı, sesli ve görüntülü mobil reklam mesajlarına karşı olumlu bir tutuma sahip olduğu sonucuna varılmıştır. Sonuç ve öneriler bölümünde mobil reklam programlarının başarısının arttırılmasına yönelik önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofKaramanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleMobil reklamlar ve Mobil reklam araçlarına yönelik tutumlaren_US
dc.title.alternativeMobile advertising and attitudes towards mobile advertisements toolsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue17en_US
dc.identifier.startpage24 - 41-
dc.identifier.startpage24en_US
dc.identifier.endpage41en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid99782en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.languageiso639-1tr-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document (1).pdf378.27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

48
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

24
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.