Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41665
Title: Pazarlama Faaliyetlerinin Firma Değerine Kısa ve Uzun Dönem Etkilerinin İncelenmesi: İMKB Örneği
Other Titles: Short and Long Term Effects of Marketing Operations on Firm Value in ISE Listed Firms
Authors: Coşkun, Ender
Kök, Dündar
Yücel, Atilla
Keywords: İktisat;İşletme
Abstract: Firmalarin pazarlama faaliyetlerinin firma değerine kisa ve uzun dönemde etkisinin araştirildiği bu çalişmada, örneklem olarak 1996-2005 döneminde İMKB'de faaliyet gösteren 99 firmanin yillik verilerinden oluşan panel veri seti kullanilmiştir. Araştirma metodu olarak En Küçük Kareler Yönteminin benimsendiği çalişmada, oluşturulan model spesifikasyonlarinda Sabit Etkiler Modeli dikkate alinmiştir.
URI: https://hdl.handle.net/11499/41665
ISSN: 1307-7112
2667-6907
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

68
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.