Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41780
Title: ELEKTRONİK POSTA ile PAZARLAMA ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Other Titles: E-mail Marketing and a Study
Authors: Haşıloğlu, Selçuk Burak
Süer, İrfan
Keywords: Tarih
Abstract: Kısaca, EPP olarak ifade edilen, elektronik posta ile pazarlama; elektronik posta sisteminin diğer İnternet araçları ile bir bütün olarak yürütülen, müşterinin izni ve kontrolünde olan, işletme tarafından geri dönüşleri ölçülebilen ve aşamalardan meydana gelen bir pazarlama sürecidir. Alan araştırması* için likert ve semantik farklılıklar ölçeğinin kullanıldığı anket formu, deneklere gönderilmiş ve örneklem büyüklüğü için yeterli olan 3.032 adet geri dönüşüm sağlanmıştır. Hipotez testlerimizde, veri yapılarına uygun olarak, frekans dağılımları, ki-kare ve Anova analizleri ile Pearson korelasyon analizinden yararlanılmıştır.
URI: https://hdl.handle.net/11499/41780
ISSN: 1309-8772
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
Elektronik Posta ile Pazarlama Üzerine Bir Araştırma.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.