Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41782
Title: İNTERNET PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ
Other Titles: Consumer purchase decision process on the internet marketing
Authors: Özcan, Sami Ozan
Keywords: İşletme Finans;İletişim;İktisat;İşletme;Halkla İlişkiler
Abstract: Son yıllarda İnternet, işletmecilik ve sosyal hayatta radikal değişikliklerin yaşanmasına neden olmuştur. Bugün, artık İnternet pazarlamanın önemli bir iletişim aracıdır. İnternet'in yoğun yaygın olarak kullanılmaya başlanmasının en önemli nedeni kullanım maliyetinin ucuz olmasıdır. Bu nedenle tüketiciler de İnternet'i sıklıkla kullanmaktadır. Dolayısıyla pazarlama açısından da İnternet son derece önemlidir. Bu çalışmada ise İnternet'te pazarlama faaliyetlerinde tüketici satın alma karar süreci değerlendirilmiştir
URI: https://hdl.handle.net/11499/41782
ISSN: 1309-8772
Appears in Collections:Diğer Yayınlar Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
İnternet Pazarlama Faaliyetlerind.pdf747.9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

28
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

12
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.