Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41891
Title: Tüketicilerin sosyo-ekonomik özellikleri ile mağaza markalı ürünlere yönelik satın alma davranışları arasındaki ilişki
Other Titles: Socio-economic characteristics of consumers to purchase with the conduct of the relationship between store brand products
Authors: Yücel, Nurcan
Yücel, Atilla
Keywords: İşletme Finans;İktisat;İşletme
Abstract: Bu çalışmada, tüketicilerin sosyo-ekonomik özellikleri (yaş, cinsiyet, eğitim düzeyi, gelir düzeyi, meslek, aile büyüklüğü) ile mağaza markalı ürünlere yönelik satın alma davranışları arasındaki ilişkilerin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla Ankara Carrefour Mağazası’ndan alışveriş yapan tüketicilerden sosyo-ekonomik özellikleri, mağaza markalı ürünler hakkındaki düşünceleri vb. ilişkin anket tekniği ile veri toplanmıştır. Tüketicilerin yaş, eğitim düzeyi ve gelir düzeyi ile mağaza markalı ürünleri satın alma davranışları arasında ilişki bulunmuştur.
URI: https://hdl.handle.net/11499/41891
ISSN: 1303-1279
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
document.pdf312.33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

60
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

20
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.