Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41966
Title: Müze pazarlamasında müşteri ilişkileri ve deneyimleri üzerine bir araştırma
Other Titles: A research on customer relations and experiences in museum marketing
Authors: Sezgin, Mete
Haşıloğlu, S. Burak
İnal, Emin
Abstract: Müzeler, gelişen ve değişen çevrede ayakta kalabilmek için yeni pazarlama yöntem ve tekniklerini uygulamak durumundadır. Bu sayede müzeler, müşteri memnuniyeti elde edebilir ve müşterilerin kendilerini ziyaret etmelerini ve hizmetlerine devam etmek için bağışta bulunmalarını sağlayabilirler. Bu çalışmada, müzelerde pazarlama ve müşteri ilişkisi üzerinde durulmakta ve Konya Mevlana Müzesinin pazarlanmasına katkı sağlayacak bir araştırmaya yer verilmektedir."
URI: https://hdl.handle.net/11499/41966
ISSN: 1303-9245
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
201-220.pdf433.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

32
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

6
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.