Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/42288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBarutçu, Süleyman-
dc.contributor.authorTomaş, Melda-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:13:13Z-
dc.date.available2022-05-17T12:13:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn1309-8772-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/42288-
dc.description.abstractBilgi teknolojileriyle birlikte hayatımıza giren ve önemli yer edinen sosyal medya, her yaştan pek çok kullanıcının sosyal çevresini genişletme, iletişim kurma, bilgi edinme, bilgi ve deneyimlerini paylaşma ve boş zamanlarını değerlendirme gibi farklı amaçlarla kullandığı iletişim platformlarıdır. Son yıllarda sosyal medyanın yaygın olarak kullanılması, işletmelerin hedef müşteri gruplarıyla iletişim kurmak, marka bilinirliğini arttırmak ve müşteri bağlılığı sağlamak gibi pazarlama amaçlarını ulaşmak için Facebook, Twitter, Goojet, LinkedIn, Bloglar ve YouTube gibi sosyal medya araçlarını kullanmalarını gerekli kılmıştır. Bu çalışmanın amacı, sosyal medya pazarlamasını uygulamak isteyen işletme yöneticilerinin dikkatlerini sürdürülebilir sosyal medya pazarlamasına çekmek ve sosyal medya pazarlaması uygulamalarının etkinliğinin ölçümünün önemini ortaya koymaktır. Bu amaçla; sosyal medya pazarlaması, önemi, sürdürülebilir sosyal medya pazarlaması için işletmelerin uygulamaları gereken stratejiler ve sosyal medya pazarlamasının etkinliğinin nasıl ölçülebileceği ile ilgili konular açıklanmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofİnternet Uygulamaları ve Yönetimien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDavranış Bilimleri;İletişim;Film, Radyo, Televizyon;İşletme;Halkla İlişkiler;Sosyal Çalışmaen_US
dc.titleSÜRDÜRÜLEBİLİR SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI ETKİNLİĞİNİN ÖLÇÜMÜen_US
dc.title.alternativeSustainable social media marketing andmeasuring effectiveness of social media marketingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage5 - 24-
dc.identifier.startpage5en_US
dc.identifier.endpage24en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid209882en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeArticle-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
Appears in Collections:Bekilli Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

86
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.