Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/44124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBayram, Murat-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:38:21Z-
dc.date.available2022-05-17T12:38:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1309-0712-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/44124-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.20491/isarder.2018.398-
dc.description.abstractÇevrimiçi tüketici değerlendirmeleri birçok sektörde olduğu gibi turizmsektöründe de tüketicilerin satın alma kararlarını etkilemektedir. Çevrimiçi tüketicideğerlendirmeleri kadar bunlara verilen yanıtların da önemli olduğu bilinmektedir. Bunedenle çalışmanın temel amacı, otel işletmelerinin kendileri hakkındaki yorumlarayanıt verip vermediklerini incelemektir. Bu amaç doğrultusunda, İstanbul ve Antalya’dafaaliyet gösteren 318 otel işletmesine ait 27.585 çevrimiçi tüketici değerlendirilmesiiçerik analizi yöntemi ile incelenmiştir. Araştırma sonuçlarına göre yazılan yorumlarınbüyük çoğunluğuna otel işletmeleri tarafından yanıt verilmemektedir. Ayrıca yanıtlananyorumların çoğunluğun olumlu yorumlardan oluştuğu ve yorumlara yanıt veripvermeme durumları ile otel işletmelerinin yıldızları arasında anlamlı farklılıklar daolduğu görülmektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofİşletme Araştırmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOtelcilik, Konaklama, Spor ve Turizm;İşletmeen_US
dc.titleOtel işletmelerinin çevrimiçi tüketici değerlendirmelerine yanıt verip vermeme durumlarının değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeEvaluating hotels’ managerial responses to online reviewsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume10en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage816 - 838-
dc.identifier.startpage816en_US
dc.identifier.endpage838en_US
dc.identifier.doi10.20491/isarder.2018.398-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid305540en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1tr-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.dept21.02. Tourism Management-
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Turizm Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
Otel İşletmelerinin Çevrimiçi.pdf723.83 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

50
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

24
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.