Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/44210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÖztürk, Meltem-
dc.contributor.authorGönenç, Selen-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:38:32Z-
dc.date.available2022-05-17T12:38:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1303-1279-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/44210-
dc.description.abstractGünümüzde aynı ürün ve hizmet için rekabet eden birçok firma mevcuttur. Alternatif ürünlerin arasından sıyrılabilmek ve seçilen bir firma olabilmek için ürünün veya firmanın marka değerinin fark oluşturması gerekmektedir. Marka değerini oluşturabilmek için ise işletme, hedef kitlesi olan müşteri grubunu iyi tanımalı ve kendini doğru yöntemlerle ifade edebilmelidir. Bu çalışmanın amacı marka değerini geliştirmek isteyen bir işletmenin, marka iletişim yöntemlerinin müşteri üzerindeki etkisini maksimize etmesini sağlayacak bir modeli sunmaktır. Bu kapsamda marka iletişim yöntemlerinin müşteriler üzerindeki etkisi saha araştırması ile gerçekleştirilmiş ve bu etkilerin müşteri üzerindeki etkisini maksimize eden bir matematiksel model geliştirilmiştir. Marka değeri oluşturmak isteyen bir firma için müşteri grupları bazında yatırım yapması gereken iletişim yöntemi ve yöntem için ayrılan bütçeler matematiksel model ile belirlenmiştir. Marka değeri stratejisi oluşturma konusunda farklı bir bakış açısı geliştirilerek ölçümlenemeyen etki değeri matematiksel olarak hesaplanabilir hale gelmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofCumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEndüstri Mühendisliği;İşletmeen_US
dc.titleMarka iletişim yöntemlerinin müşteri üzerindeki etkisini maksimum değere ulaştıran bir matematiksel modelen_US
dc.title.alternativeThe Impact of Brand Communication on Customer Value That Leads to a Mathematical Maximum Methodsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume19en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage298 - 323-
dc.identifier.startpage298en_US
dc.identifier.endpage323en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid306190en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.dept32.03. Marketing and Advertising-
Appears in Collections:Honaz Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
MARKA İLETİŞİM YÖNTEMLERİNİN.pdf646.72 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

44
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

28
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.