Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/44884
Title: Ben Nesli ve Otel İşletmeleri: Otel İşletmeleri Ben Nesli’ne Ne Vadediyor?
Other Titles: Generation Me and Hotels: What Do Hotels Offer to Generation Me?
Authors: Şahbaz, Mehmet Anıl
Bayram, Murat
Abstract: Bu araştırmada, hedef pazar olarak 1980 ve 1990 yıllarda doğan kuşağı ifade eden Ben Nesli’ni belirleyen ve odaklanan otelişletmelerinin sundukları hizmetlerin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda, Ben Nesli kuşağına uygun hizmetsunduğunu beyan eden otel işletmelerinin misyonu ve sundukları hizmetler içerik analizi yöntemiyle incelenmiştir. Araştırmasonuçlarına göre, Ben Nesli kuşağına yönelik otel hizmetlerinin teknoloji, tasarım ve konfor, yiyecek ve içecek, sosyal aktivite vehalkla ilişkiler olmak üzere beş tema altında sunulduğu görülmektedir.
URI: https://hdl.handle.net/11499/44884
ISSN: 1302-5759
2149-1690
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Turizm Fakültesi Koleksiyonu

Files in This Item:
File SizeFormat 
Ben Nesli ve Otel İşletmeleri.pdf969.88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

44
checked on May 27, 2024

Download(s)

14
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.