Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBahar, Gökçem-
dc.contributor.authorOkay, Hasan Hakan-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:47:05Z
dc.date.available2022-05-17T12:47:05Z
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2636-7459-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45142-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.26701/uad.732020-
dc.description.abstractMüzik öğretmenliği programının önemli bir boyutu olarak çalgı eğitimi, daha derin tanınması ve çeşitli önerilerin degeliştirilmesi için birçok bilimsel araştırmanın konusunu oluşturmuştur. Bugüne kadar yapılan araştırmalar birçok açıdankonuyu ele alsa da, bireysel çalgı öğrencilerinin çalgı eğitimlerine dönük görüşlerinin nitel olarak değerlendirilmesineilişkin araştırmaların sınırlı kaldığı söylenebilir. Çalgı eğitimi bir süreç olarak düşünüldüğünde, sürecin doğrudanetkisinde olan öğrenenlerin kendilerini değerlendirmelerine ilişkin verilerin alınması yeni değerlendirme olanaklarıdoğurabilir. Çalgı eğitimi özelinde viyola eğitimi üzerine araştırmaların daha da sınırlı kaldığı bilinmektedir. Viyolaöğrencilerinin çeşitli konularda görüşlerinin alındığı araştırmalar olmakla birlikte, viyola öğrencilerinin viyolaeğitimlerine dönük geçmişe, şimdiye ve geleceğe dönük düşüncelerinin değerlendirilmesi anlamlı görünmektedir. Bubağlamda araştırma müzik öğretmenliği programı viyola öğrencilerinin çalgı eğitimleri hakkındaki farkındalıklarınıbelirlemeyi amaçlamaktadır. Araştırmada Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Müzik ÖğretmenliğiProgramında eğitim alan 10 viyola öğrencisi ile yarı yapılandırma görüşme yapılarak, nitel analiz yöntemiyle elde edilenbulgular yorumlanmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofÜniversite Araştırmaları Dergisi (Online)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleMüzik Öğretmenliği Programı Viyola Öğrencilerinin Çalgı Eğitimleri Hakkındaki Farkındalıklarıen_US
dc.title.alternativeThe Awareness of Instomental Education The Viola Student’s at The Music Teaching Programen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage84 - 93
dc.identifier.startpage84en_US
dc.identifier.endpage93en_US
dc.identifier.doi10.26701/uad.732020-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid418051en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Diğer Yayınlar Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
b369fc04-8539-4dad-9728-d66f0c882259.pdf837.23 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

58
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

16
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.