Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFiliz, Hacer-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:47:13Z-
dc.date.available2022-05-17T12:47:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2147-7655-
dc.identifier.issn2149-4622-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45196-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.18506/anemon.669628-
dc.description.abstractKitle iletişim araçları bireylerin günlük yaşamını etkileyen ve belirli bir forma sokan olgulardır.Bireyin işe giderken arabasında açtığı radyo, evinde dinlenirken izlediği televizyon ya da her ançeşitli mobil araçlarla kullandığı internet ağları bireyin günlük yaşamını çepeçevre sarmaktadır. Sözkonusu etkiler sayesinde kişi içinde yaşadığı toplumda var olan siyasal ya da bireyin ekonomik kararalma süreçlerine tesir eden mesajlara maruz kalabilir. Siyasal ve ekonomik tercihleri kontrol altındatutmak amacıyla hazırlanan bu mesajların en önemli ileticisi ve taşıyıcısı ise kitle iletişim araçlarıdır.Bu perspektiften bakıldığından bu çalışmada kitle iletişim araçlarının bireyin günlük yaşam düzeniiçerisinde hangi amaçlarla kullanıldığı ve kişinin hedonizm odaklı oluşturduğu ekonomik ve siyasaltercihleri nasıl gerçekleştirdiği kitle iletişim araçları ve hedonizmin kısa bir tarihçesindenbahsedilerek açıklanmaya çalışılmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofAnemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleKitle İletişim Araçlarının Hedonizm Ekseninde Günlük Yaşam İçerisindeki Kullanım Alanlarıen_US
dc.title.alternativeUses of Mass Media in Daily Life on the Axis of Hedonismen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue5en_US
dc.identifier.startpage1465 - 1476-
dc.identifier.startpage1465en_US
dc.identifier.endpage1476en_US
dc.identifier.doi10.18506/anemon.669628-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid383897en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept05.02. Public Relations and Promotion-
Appears in Collections:İletişim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
c409a17e-e95a-4253-b515-90f19255ba35.pdf922.4 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

54
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

30
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.