Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKuşçu, Ertan-
dc.date.accessioned2022-12-05T12:53:19Z
dc.date.available2022-12-05T12:53:19Z
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-975-6992-95-1-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45856-
dc.description.abstractİnsanoğlunun 21. yy’deki öğrenme arzusu, teknolojik araçlar sayesinde daha pratik bir boyut kazanmış ve bu durum, yabancı dil öğrenim/öğretim süreçlerini de önemli ölçüde etkilemiştir. Bu doğrultuda gerçekleştirilen alan yazın taramasında E-öğrenme, Bilgisayar (BDDÖ) ve Mobil Destekli Dil Öğrenimi (MDDÖ) gibi konular üzerine birçok çalışmanın yapıldığı görülmektedir. Öte yandan son yıllarda ülkemizde de bu tür konuları ele alan birçok çalışma yapıldığı görülse de Fransızcanın mobil destekli uygulamalarla tamamlayıcı bir materyal olarak kullanımını ve etkinliğini araştıran çalışmalar oldukça yetersizdir. Bu nedenle bu çalışmada önce mobil destekli dil öğretiminin ortaya çıkışı, gelişimi, mobil öğrenme araçları, Fransızca öğretiminde öğrenenlere destek olabilecek Babbel uygulaması ve her yönüyle uygulamanın pratikte kullanımını araştırarak alan yazına katkı sunmak amaçlanmıştır. Böylece Fransızca öğrenme süreçlerini her yerde sürdürmek isteyen ve yardımcı bir öğretim materyali olarak bu uygulamayı kullanmak isteyen öğrenenler, uygulamanın işleyişini, dil gelişimlerine sunacağı katkıyı, uygulamanın tamamlayıcı bir kaynak olup olamayacağını ve uygulamayı kullanıp kullanmayacaklarına karar verebileceklerdir. Aynı zamanda mobil araçlar etkileşimli öğrenmeyi sağladığı gibi yabancı dil öğretim süreçlerinde de kullanılması kaçınılmazdır. Sonuç olarak, geleneksel yaklaşımlarla teknolojinin birleştirilmesi hem bütüncül bir öğrenim ortamı oluşturacak hem de bu uygulamaların amacına uygun bir şekilde dil öğretimine dâhil edilmesi dijital çağın gereksinimleriyle de örtüşecek bir durumdur.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofUluslararası dünya dilleri ve edebiyatları araştırmaları sempozyumu bildiri özetleri kitabıen_US
dc.relation.ispartofseriesPamukkale Üniversitesi Yayınları;e-Yayın No: 17en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMobil öğrenmeen_US
dc.subjectmobil uygulamalaren_US
dc.subjectmobil destekli dil öğrenimien_US
dc.subjectyabancı dil Fransızcaen_US
dc.subjectBabbelen_US
dc.titleYabancı dil olarak Fransızca öğretiminde mobil destekli « Babbel » uygulamasıen_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeConference Object-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept12.05. French Language and Literature-
Appears in Collections:Fen-Edebiyat Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğretiminde.pdf607.98 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

128
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

66
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.