Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/45856
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kuşçu, Ertan | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-05T12:53:19Z | |
dc.date.available | 2022-12-05T12:53:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.isbn | 978-975-6992-95-1 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/45856 | - |
dc.description.abstract | İnsanoğlunun 21. yy’deki öğrenme arzusu, teknolojik araçlar sayesinde daha pratik bir boyut kazanmış ve bu durum, yabancı dil öğrenim/öğretim süreçlerini de önemli ölçüde etkilemiştir. Bu doğrultuda gerçekleştirilen alan yazın taramasında E-öğrenme, Bilgisayar (BDDÖ) ve Mobil Destekli Dil Öğrenimi (MDDÖ) gibi konular üzerine birçok çalışmanın yapıldığı görülmektedir. Öte yandan son yıllarda ülkemizde de bu tür konuları ele alan birçok çalışma yapıldığı görülse de Fransızcanın mobil destekli uygulamalarla tamamlayıcı bir materyal olarak kullanımını ve etkinliğini araştıran çalışmalar oldukça yetersizdir. Bu nedenle bu çalışmada önce mobil destekli dil öğretiminin ortaya çıkışı, gelişimi, mobil öğrenme araçları, Fransızca öğretiminde öğrenenlere destek olabilecek Babbel uygulaması ve her yönüyle uygulamanın pratikte kullanımını araştırarak alan yazına katkı sunmak amaçlanmıştır. Böylece Fransızca öğrenme süreçlerini her yerde sürdürmek isteyen ve yardımcı bir öğretim materyali olarak bu uygulamayı kullanmak isteyen öğrenenler, uygulamanın işleyişini, dil gelişimlerine sunacağı katkıyı, uygulamanın tamamlayıcı bir kaynak olup olamayacağını ve uygulamayı kullanıp kullanmayacaklarına karar verebileceklerdir. Aynı zamanda mobil araçlar etkileşimli öğrenmeyi sağladığı gibi yabancı dil öğretim süreçlerinde de kullanılması kaçınılmazdır. Sonuç olarak, geleneksel yaklaşımlarla teknolojinin birleştirilmesi hem bütüncül bir öğrenim ortamı oluşturacak hem de bu uygulamaların amacına uygun bir şekilde dil öğretimine dâhil edilmesi dijital çağın gereksinimleriyle de örtüşecek bir durumdur. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Pamukkale Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Uluslararası dünya dilleri ve edebiyatları araştırmaları sempozyumu bildiri özetleri kitabı | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Pamukkale Üniversitesi Yayınları;e-Yayın No: 17 | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Mobil öğrenme | en_US |
dc.subject | mobil uygulamalar | en_US |
dc.subject | mobil destekli dil öğrenimi | en_US |
dc.subject | yabancı dil Fransızca | en_US |
dc.subject | Babbel | en_US |
dc.title | Yabancı dil olarak Fransızca öğretiminde mobil destekli « Babbel » uygulaması | en_US |
dc.type | Conference Object | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Konferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | Conference Object | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
crisitem.author.dept | 12.05. French Language and Literature | - |
Appears in Collections: | Fen-Edebiyat Fakültesi Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğretiminde.pdf | 607.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
128
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
66
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.