Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKoçoğlu, Duygu-
dc.contributor.authorHaşıloğlu, S. Burak-
dc.contributor.authorAksoy, Tuğçe-
dc.date.accessioned2022-12-21T13:07:07Z
dc.date.available2022-12-21T13:07:07Z
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-975-6992-66-1-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45946-
dc.description.abstractErkek egemen aile yapısının ağırlıklı olduğu ülkemizde eğitim düzeyinin ve çalışan kadın sayısının artması ile aile içinde kadının ve erkeğin rolleri zaman içerisinde değişmeye başlamıştır. Bu araştırmanın amacı, erkek tüketicilerin aile içindeki egemenlik düzeyini demografik değişkenlere göre belirlemek, aile içinde satın alma rollerini tespit etmek ve erkeklere yönelik yapılacak pazarlama çabalarına ışık tutmaktır. Araştırma kapsamına Denizli'de yaşayan akademisyenler ve işçiler alınmıştır. Araştırma sonucunda akademisyen erkeklerin işçi erkeklere göre aile içinde satın alma kararında daha egemen bir rol üstlendikleri görülmüştür.en_US
dc.description.abstractIn our country, which male-dominated families are a lot in number, with the increase of education level and the number of working women, the roles of women and men have started to change in time. The aim of this study is to determine the level of male consumers’ dominance in the family according to the demographic variables, to identify their purchasing roles in the family and to shed light on the marketing efforts for the male consumers. The study comprises of the academicians and workers living in Denizli. The study reveals that when compared with the male workers, the male academicians have a more dominant role about the purchasing issues inen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofI. Uluslararası sosyal bilimler araştırmaları kongresi: bildirileren_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAile ve erkek tüketicien_US
dc.subjectFamily and male consumersen_US
dc.titleErkek egemen ailede erkek tüketicinin satın alma sürecindeki yaklaşımıen_US
dc.title.alternativePurchasing process for male consumers in male-dominated familyen_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeConference Object-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Erkek Egemen Ailede Erkek.pdf797.75 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

46
checked on May 27, 2024

Download(s)

56
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.