İletişim Fakültesi Koleksiyonu Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 97
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Manipülatif iletişimi dengeleyen bir faktör olarak yeni̇ retorik yaklaşımıÇalışkan, Osman 
2020Ethos yönelimli siyasi retorik: siyasal ittifaklar ve liderlerin sosyal medyadaki seçim söylemleri üzerine bir analizÇalışkan, Osman 
2021Dini bir değer olarak kanaatkarlığın kadın tüketicilerin satın alma davranışındaki rolüÇalışkan, Osman ; Ülker, Yelda
2014Toplumsal rıza üretimi bağlamında 2010 anayasa referandumu ve basının süreçteki rolüÇalışkan, Osman 
2022Dijital ortamda siyasal grupların kolektif benlik inşası: “öncü gençlik” üzerine betimsel bir analizÇalışkan, Osman ; Sepetci, Nihal Erdoğan
2021Medya manipülasyonuna karşı eleştirel düşünmeÇalışkan, Osman 
2021Manipülasyonun mantık boyutu: Aklı çelmekÇalışkan, Osman 
2020Negatif kampanyalarda “kötü” ve “yanlış”ın retoriksel iknadaki rolüÇalışkan, Osman 
2020İrrasyonel ikna ve sosyal medya: eleştirel düşünme bağlamında bir değerlendirmeÇalışkan, Osman 
2023Fascist Discourses in the Single-Party Period: The Case of 1942 Wealth Tax in the Cumhuriyet NewspaperPolat, Ferihan ; Özdeşim Subay, Özlem ; Dikbaş Torun, Emel 
2016Attitudes towards the foreign products from animosity, boycott and ethnocentrism perspectives: The case of Turkish studentsBarutçu, Süleyman ; Sarıtaş, Emel ; Ünal Adıgüzel, Deniz 
2016Bilgi edinme çerçevesinde meslek yüksekokulu öğrencilerinin sosyal medya tutumlarının analizineyönelik nitel bir araştırmaSarı Özgün, Hilal ; Sarıtaş, Emel 
2016Finansal Okuryazarlık ve Para Yönetimi: “Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir AraştırmaSarı Özgün, Hilal ; Sarıtaş, Emel 
2021Audio Aesthetic Elements Used In Television AdvertisementsAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
2015An Analysis of M-Customer Satisfaction Drivers with Kano s ModelAkgün, Ali Alper ; Barutçu, Süleyman ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
2018Marka Estetiği: Kuramsal Bir ÇerçeveAkgün, Ali Alper 
2019Marka Göstergelerinin Marka Estetiği Bağlamında Yeniden İncelenmesiAkgün, Ali Alper 
2021Tutundurma Dışındaki Pazarlama Karması Unsurları Bağlamında Pazarlama İletişimi ve ManipülasyonAkgün, Ali Alper 
2020Öğretimde dijital dönüşüm ve öğrencilerin çevrimiçi öğrenmeye hazır bulunuşluğu: Pandemi döneminde Pamukkale Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırmaSarıtaş, Emel ; Barutçu, Süleyman 
2019A New Brand Manifestations Inventory For Applications Of Brand AestheticsAkgün, Ali Alper 
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 97