Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/48085
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Babaoğlu, Cenay | - |
dc.contributor.author | Kulaç, Onur | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-09T21:36:32Z | - |
dc.date.available | 2023-01-09T21:36:32Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2149-9047 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.17494/ogusbd.1040772 | - |
dc.identifier.uri | https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/496700 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/48085 | - |
dc.description.abstract | Yükseköğretim kurumlarında sunulan eğitim ve öğretim, öğrencilerin kariyer planlarının şekillendirilmesinde önemlidir. Bu nedenle yükseköğretime olan ilgi ve talep her dönem önemli bir seviyede olmuştur. 2019 yılında Çin’de başlayarak dünya çapında bir salgın haline gelen COVID-19, başta eğitim ve sağlık olmak üzere birçok politikada değişimlere yol açmıştır. Kamu yönetimlerinin uzun zamandır hedeflediği dijitalleşme, pandemi süreciyle birlikte büyük bir ivme kazanmıştır. Hayata geçirilen kamu politikaları sayesinde, dijital dönüşüm sürecinin hızlı bir şekilde yürütülmesi amaçlanmıştır. Çalışmanın temel amacı, pandemi dönemindeki dijitalleşme ve yükseköğretim ilişkisinden yola çıkarak, Türk yükseköğretim sistemindeki dijital dönüşümü irdelemektir. Bu bağlamda, dijitalleşme sürecinde yaşanan problemler ve olası çözüm önerilerine yer verilmektedir. Bu çalışma, COVID-19 sürecinin küresel bir kriz olmasına rağmen, yükseköğretimde dijitalleşme adına işlevsel bir fırsat penceresi sunduğunu ortaya koymaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | fırsat penceresi | en_US |
dc.subject | yükseköğretimde dijitalleşme | en_US |
dc.subject | kamu politikaları | en_US |
dc.subject | COVID-19 public policies | en_US |
dc.title | Salgın Döneminde Dijitalleşme Politikaları ve Yükseköğretim Sistemine Yansımalar | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.volume | 22 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.startpage | 417 | en_US |
dc.identifier.endpage | 425 | en_US |
dc.department | PAU | en_US |
dc.identifier.doi | 10.17494/ogusbd.1040772 | - |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 496700 | en_US |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | Article | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
crisitem.author.dept | 08.02. Political Science and Public Administration | - |
Appears in Collections: | İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
document (1).pdf | 652.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
60
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
4
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.