Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/48999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKoçoğlu, Duygu-
dc.contributor.authorSoysal, Ayşe Nur-
dc.date.accessioned2023-01-09T21:43:40Z-
dc.date.available2023-01-09T21:43:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2564-7458-
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1125193-
dc.identifier.urihttp://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/48999-
dc.description.abstractMüşteri odaklılık, işletmelerin yürütmekte olduğu pazarlama faaliyetlerinde müşteri istek ve ihtiyaçlarını göz önünde bulunduran bir pazarlama anlayışıdır. Günümüzde artan rekabet ile birlikte sağlık sektöründe müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesinin önemi her geçen gün artmaktadır ve müşteri memnuniyetinin sağlanması işletme yönetiminin ve çalışanlarının müşteri odaklı olarak hizmet vermeleriyle mümkün olmaktadır. Bu araştırmanın amacı; sağlık işletmelerinde müşteri odaklı pazarlama anlayışı ile müşteri memnuniyeti ve hizmet kalite algısı arasındaki ilişkiyi tespit etmektir. Araştırmada veri toplama aracı olarak anket yönteminden yararlanılmıştır ve sağlık sektöründe hizmet veren özel bir hastane çalışanları ve hastalarından araştırmaya yönelik veriler elde edilmiştir. Araştırmanın bulguları sonucunda sağlık personelinin müşteri odaklılık anlayışları ve hastaların müşteri odaklılık algıları arasında istatiksel olarak anlamlı bir farklılık olduğu ortaya çıkmıştır. en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofSelçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMüşterien_US
dc.subjectMüşteri Odaklılıken_US
dc.subjectMüşteri Odaklı Pazarlamaen_US
dc.subjectMüşteri Memnuniyetien_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.titleSağlık İşletmelerinde Müşteri Odaklı Pazarlama Anlayışı İle Hizmet Kalite Algısı Arasındaki İlişki; Bir Hastane Örneğien_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume21en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage41en_US
dc.identifier.endpage50en_US
dc.departmentPAUen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid1125193en_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
10.29249-selcuksbmyd.349338-465922.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

84
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

10
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.