Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/49343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGülcan, Raif-
dc.contributor.authorAkçay, Beyza-
dc.date.accessioned2023-02-06T19:57:04Z-
dc.date.available2023-02-06T19:57:04Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/49343-
dc.descriptionBu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. Yayınlanma izni olmayan tezlerin basılı kopyalarına Üniversite kütüphaneniz aracılığıyla (TÜBESS üzerinden) erişebilirsiniz.en_US
dc.description.abstractBu araştırma, Eğitim Fakülteleri Müzik Eğitimi Bölümleri piyano derslerinde gösterilmekte olan ( Der Erste Bach, Schumann'ın Gençlik Albümü, Çaykovski'nin Gençlik Albümü, İnci'nin Kitabı'ından) en çok kullanılan eserleri belirlemek amacıyla yapılmıştır. Seçilen bu dört albümün teknik ve duygusal açıdan öğrenciye neler kazandırdığı saptanmış ve müzik bölümlerindeki piyano dersine giren öğretim elemanlarınca farklılık gösterip göstermediği belirlenmiştir Araştırma iki bölümden oluşmuştur. İlk bölümde piyano eğitimcilerine ilişkin sorulara yer verilmiş, ikinci bölümde ise konuya ilişkin sorular sorulmuştur. Araştırma sonunda, bu dört albümün içinde piyano öğretim elemanlarınca en fazla tercih ettikleri albüm belirlenmiş ve bu belirlenen albümlerin öğrenciye hangi istendik davranışları kazandırdığı saptanmıştıren_US
dc.description.abstractThis investigation has been realized with the purpose of determining the most used works among the works like (Der Erste Bach, The Youth Album of Schumann, The Youth Album of Tcheikovsky, The Book of İnci and ect.) from the albums which are taught in the Music Lesson of the Musical Education Departments of the Education Faculties. It has been demonstrated that what these four albums, which have been chosen, gained to the students technically and as affective,. and it has been showed that whether this has had any differences in accordance with the instructors who teach piano lessons of the Music Departments or not. Investigations has two Sections. The questions concerning the Instructors who give piano lessons have been asked in the first Section, and the questions concerning the subject have been asked in the second Section In the end of this investigation, the most prefered albums, by the Instructors who give piano lessons, in these four methods has been detennined, and it has been showed that what kind of wished behaviours were gained to the students by these determined methods.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectMüziken_US
dc.subjectMusicen_US
dc.subjectAlbümleren_US
dc.subjectAlbumsen_US
dc.subjectBach, Jean Sebastienen_US
dc.subjectBach, Jean Sebastienen_US
dc.subjectMüzik aletlerien_US
dc.subjectMusical instrumentsen_US
dc.subjectSaygun, Ahmet Adnanen_US
dc.subjectSaygun, Ahmet Adnanen_US
dc.subjectSchumann, Roberten_US
dc.subjectSchumann, Roberten_US
dc.subjectÇaykovski, Pyotr İlyiçen_US
dc.subjectÇaykovski, Pyotr İlyiçen_US
dc.titleEğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinin piyano derslerinde gösterilmekte olan (Der Erste Bach, Schumann'nın Gençlik Albümü, Çaykovsky'nin Gençlik albümü, A. Adnan Saygun'un İnci'nin Kitabı'ndan) en çok kullanılan..en_US
dc.title.alternativeWhat are the most used works among the albums like (Der Erste Bachen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage49en_US
dc.departmentPAU, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid81259en_US
dc.institutionauthorAkçay, Beyza-
item.fulltextNo Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

120
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.