Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/49778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAksel, İbrahim-
dc.contributor.authorÇakanel, Zeynep-
dc.date.accessioned2023-02-06T20:13:01Z-
dc.date.available2023-02-06T20:13:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=fS4sqEZr79C_n60Rk6MjFeJqgy2wMWZuosaVz8WLHbLrtF5Qomk8fwLo1mjoGE5H-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/49778-
dc.description.abstractGünümüzde artan sosyal sorunlardan dolayı önemini her geçen gün arttıran sosyal girişimcilik konusu bu konu ile ilgili araştırmaların artmasına da sebep olmuştur. Zekâ konusu ise insanoğlu var olduğundan beri hep tartışılan, merak edilen ve araştırılan bir alandır. Bu çalışmada amaç duygusal zekânın sosyal girişimcilik üzerindeki etkisini ve sosyal zekânın sosyal girişimcilik üzerindeki etkisini araştırmaktır.3 bölümden oluşan bu çalışmanın ilk bölümünde duygusal ve sosyal zekâ ele alınmış olup ikinci bölümde girişimcilik ve sosyal girişimcilik anlatılmıştır. Son bölümde ise duygusal zekâ ve sosyal zekânın sosyal girişimciliğe olan etkisi üzerine yapılan araştırma ve sonuçlarına yer verilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe issue of social entrepreneurship, which is increasing its importance every day due to increasing social problems, has also caused an increase in researches on this subject. The topic of intelligence is a field that has always been discussed, curious and researched since mankind existed. The purpose of this study is to investigate the effect of emotional intelligence on social entrepreneurship and the effect of social intelligence on social entrepreneurship. Emotional and social intelligence is discussed in the first part of this work which consists of 3 parts and entrepreneurship and social entrepreneurship are explained in the second part. In the last part, research and results on emotional intelligence and the effect of social intelligence on social entrepreneurship are included.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectDuygusal zekaen_US
dc.subjectEmotional intelligenceen_US
dc.subjectGirişimciliken_US
dc.subjectEntrepreneurshipen_US
dc.subjectSosyal zekaen_US
dc.subjectSocial intelligenceen_US
dc.titleDuygusal zekâ, sosyal zekâ ve sosyal girişimcilik arasndaki ilişkinin incelenmesien_US
dc.title.alternativeThe relationship between emotional intelligenceen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage125en_US
dc.departmentPAU, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid529280en_US
dc.institutionauthorÇakanel, Zeynep-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.grantfulltextnone-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextNo Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

54
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.