Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/50137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKoçoğlu, Duygu-
dc.contributor.authorÖzcan, Sami Ozan-
dc.date.accessioned2023-02-06T20:25:40Z-
dc.date.available2023-02-06T20:25:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=zD1B0cW7zVr3VcnZjitVXhMM78pXLz3s7duGd6o9VnvnxCEVFV5shNt-bsJYBLpt-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/50137-
dc.description.abstractBaşlangıçta bir iletişim teknolojisi olarak ortaya çıkan internet sunduğu fırsatlar nedeniyle kısa sürede hızlı bir şekilde gelişme kaydetmiştir. Özellikle kullanıcılar arasında sağladığı zengin etkileşim yönü, internetin diğer iletişim araçlarından çok daha hızlı yaygınlaşmasını sağlamıştır. Bu hızlı gelişme ile birlikte her geçen gün daha fazla kullanıcı interneti kullanırken, internet teknolojileri de sürekli gelişerek evrimleşmiş ve yeni uygulamalar ortaya çıkmıştır.Bu çalışmada yerli ve yabancı literatür incelenmiş ve internet ortamındaki gelişmelerin, işletmelerin pazarlama faaliyetlerine ne şekilde etki ettiği saptanmaya çalışılmıştır. Aynı zamanda gerçekleştirilen saha çalışması ile işletmelerin interneti, pazarlama faaliyetlerinde ne kadar etkin kullandıkları araştırılmıştır. Araştırma neticesinde işletmelerin çeşitli özelliklerine göre internet pazarlamaya verdikleri önem dereceleri de ortaya konmuştur.Halen hızlı bir şekilde gelişim ve değişim gösteren internet teknolojilerinin, işletmelerin gelecekteki pazarlama faaliyetleri açısından neler getireceği dikkatle izlenmelidir. İnternet sadece teknolojik bir olgu olarak görülmemeli, kitlelerin yaşam biçimlerini derinden etkileyen bir güç olduğu göz önünde bulundurulmalıdır. Bu gücün farkında olan işletmelerin bir adım öne çıkarak rekabet avantajı sağlamaları kaçınılmazdır.en_US
dc.description.abstractAt first emerged as a communication technology, internet, has improved rapidly in a short time because of it?s benefits. Especially providing high interaction level between users, internet grew up much more rapidly than the other communication technologies. As a result of this improvement, everyday more and more people use internet. Also internet technologies improve continuously and new practises are emerging.In this study, local and internetational literature is reviewed and how the advances in the Internet environment affects enterprises? marketing activities is investigated. At the same time with the performed fieldwork, it is invesitgated that how enterprises use the Internet on their marketing activities. As a result of research, importance of internet marketing for businesses is revealed according to various aspects of these businesses.It should be carefully monitored what the future will bring to the enterprises? marketing activities according to currently evolving and developing Internet technologies. Internet should not only seen as a technological phenomenon, it should be taken into consideration, Internet is a power that should change masses lifestyles deeply. It is inevitable that the enterprises which are aware of this power will be one step ahead and gain competitive advantage.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectElektronik pazarlamaen_US
dc.subjectElectronic marketingen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectİnterneten_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectİnternet kullanımıen_US
dc.subjectInternet useen_US
dc.titleİnternetin işletmelerin pazarlama faaliyetleri üzerine etkileri: Denizli doğal taş ve mermer sektöründe bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeEffects of internet on the marketing activities of enterprises : a research on natural stone and marble industry in Denizlien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage196en_US
dc.departmentPAU, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid286636en_US
dc.institutionauthorÖzcan, Sami Ozan-
item.fulltextNo Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeMaster Thesis-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

60
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.