Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/50716
Title: Destinasyon Yönetimi Ve Pazarlaması Araştırmaları Üzerine Sistematik Literatür İncelemesi
Authors: Demirbaş, Şule
Bayram, Murat
Keywords: Destinasyon Yönetimi
Sistematik Literatür Taraması
Destinasyon
Destinasyon Pazarlaması
Abstract: Destinasyon yönetimi ve pazarlaması, turizm faaliyetlerinin sürdürülebilirliği açısından önemli bir faktördür. Bu kapsamda bu çalışmanın amacı “destinasyon yönetimi ve pazarlaması”, “destinasyon yönetimi” ve “destinasyon pazarlaması” başlıklı Türkçe yayımlanmış makalelerin sistematik literatür taraması ile İncelenmesidir. Çalışmada nitel araştırma deŞeninden yararlanılmış, veri toplama tekniği olarak doküman İncelemesi ve verilerin analizinde sistematik literatür taraması kullanılmıştır. Araştırma sonucuna göre destinasyon yönetimi ve pazarlaması başlıklı çalışmaların, çoğunlukla sürdürülebilirlik üzerine odaklandıkları görülmektedir. Bununla birlikte bilgi iletişim teknolojileri, paydaşların destinasyon yönetimi ve pazarlamasına ilişkin görüşleri, destinasyon pazarlama aracı olarak gastronomi ve destinasyonların marka ve imaj açısından değerlendirildiği de ortaya çıkmıştır.
URI: https://doi.org/10.53353/atrss.1099248
https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1106665
https://hdl.handle.net/11499/50716
ISSN: 2645-9116
Appears in Collections:Diğer Yayınlar Koleksiyonu
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
document - 2024-03-15T145818.287.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

76
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

36
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.