Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/50920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorŞimşek Gündüz, Goncaen_US
dc.contributor.authorDayık, Mehmeten_US
dc.date.accessioned2023-05-23T10:47:21Z-
dc.date.available2023-05-23T10:47:21Z-
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/50920-
dc.description.abstractTekstil ve konfeksiyon sanayinin yarattığı istihdam, milli gelirde sahip olduğu pay ve ihraç edilen ürünler açısından Türkiye ekonomisinde önemli bir role sahip olduğu bilinmektedir. Bunun yanında giderek zorlaşan rekabet koşulları, tekstil ve konfeksiyon sektörünü de diğer sektörler gibi daha fazla yenilikçi ve gelişimci olmaya, kalite ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaya yönlendirmektedir. Bu çalışmada Denizli Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren tekstil işletmelerinin kalite ve müşteri memnuniyetine bakış açıları incelenmiştir. Bunun için anket çalışması yapılmıştır. Yapılan araştırma sonucunda, söz konusu işletmelerin büyük çoğunluğunun kalite ve müşteri memnuniyeti konularında duyarlı davrandıkları, teknolojik gelişmelere önem verdikleri görülmüştür. Diğer yandan bölgede faaliyet gösteren bu işletmelerin Ar- Ge ve marka çalışmalarında aynı hassasiyeti göstermedikleri tespit edilmiştir.-
dc.description.abstractTextile and apparel industry have an important role in Turkish economy in terms of employment, it's share in national income and the goods exported. In addition, the increasingly challenging competitive environment directs textile and apparel industry like other sectors becoming more innovative, progressive and working quality and customer satisfaction focused. In this study, the viewpoint of textile enterprises in Denizli Organized Industrial Zone on quality and customer satisfaction were examined. To do this, the questionnaire was conducted. As a result of this research, it is seen that the vast majority of businesses at issue act sensitively in quality and customer satisfaction issues and give importance to technological developments. On the other hand it is found that those businesses operating in the area do not show the same sensitivity on R&D and brand issues.-
dc.language.isotr-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectKalite-
dc.subjectmüşteri memnuniyeti-
dc.subjectmarka-
dc.subjectAR-GE-
dc.subjectDenizli organize sanayi bölgesi-
dc.subjectQuality-
dc.subjectcustomer satisfaction-
dc.subjectbrand-
dc.subjectR&D-
dc.subjectDenizli industrial organized zone-
dc.titleKalite ve müşteri memnuniyeti: tekstil sektörü üzerine bir uygulamaen_US
dc.title.alternativeQuality and customer satisfaction: an application on textile sector-
dc.typeArticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept31.02. Textile, Clothing, Shoes and Leather-
Appears in Collections:Denizli Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04_2013_7_3_149_846.pdf408.3 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

108
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

448
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.